Nyhet 3 Report post Posted April 13, 2008 Nu kan man se Star Trek: Originalserien helt gratis via Adobe Media Player. Enda nackdelen är att dom visas med reklam. (Tack till Olof Olsson) [ Till originalnyheten ] Share this post Link to post Share on other sites
Unkas 0 Report post Posted April 14, 2008 Urch, inte får man kränka våra heliga serier med reklam :arg: Share this post Link to post Share on other sites
K´hogh son of Klintoch 0 Report post Posted April 14, 2008 håller med där . men vi har ju vant oss när vi tittat på 6:an Share this post Link to post Share on other sites
Unkas 0 Report post Posted April 14, 2008 Jag har faktist köpt det mesta så jag har kunnat undvika att titta på reklam-star trek. Men visst händer det att man fastnar framför TNG på 6an. Share this post Link to post Share on other sites
startrek92 0 Report post Posted April 14, 2008 låter bra Share this post Link to post Share on other sites
Expendable Ensign 0 Report post Posted April 18, 2008 Är det gratis kan jag stå ut med reklam men inte om det gäller en TV-kanal man betalar för. Share this post Link to post Share on other sites
Unkas 0 Report post Posted April 18, 2008 Är det gratis kan jag stå ut med reklam men inte om det gäller en TV-kanal man betalar för. Sant så sant. Fast jag undviker helst reklam överhuvud taget. Förutom reklamblad om billig Cola eller Jolt Share this post Link to post Share on other sites