Nyhet 3 Report post Posted April 22, 2008 (edited) Starship Götheborg bjuder in alla till filminspelning den 2 maj i Göteborg. Välkommen alla presumptiva rödskjortor, hälsar West Coast Trekkers filmavdelning i ett pressmeddelande tidigare idag. Fredagen den 2:e maj arrangerar Starship Götheborg, WCT:s fanfilmsgrupp, en dag fylld med död. Alla som någonsin drömt om att dra på sig en röd skjorta och hjältemodigt offra sig för Federationen kan här få sitt lystmäte. Hela dagen spelar vi in film med temat Redshirts. Plats: Valands filmskola. Tid: från klockan 1000 och framåt. Du kommer dit. Vi har kläderna och prylarna. Se dig själv dö heroiskt på vita duken i september! Andre maj. A good day to die. [ Till originalnyheten ] Edited January 7, 2010 by Nyhet Share this post Link to post Share on other sites
Unkas 0 Report post Posted April 22, 2008 Låter som en skoj dag, dö på duken i en röd skjorta. Fast jag vill nog häldre ha en gul eller blå tröja, så jag får leva några år till. Share this post Link to post Share on other sites
Expendable Ensign 0 Report post Posted April 23, 2008 Med tanke på mitt namn här på forumet och den bild jag har som personligt foto på min profil så borde jag ha en given roll i den filmen. Men likt Unkas vill jag nog leva lite längre. :lol: Share this post Link to post Share on other sites
johannalaforge 0 Report post Posted April 23, 2008 Starship Götheborg bjuder in alla till filminspelning den 2 maj i Göteborg. Välkommen alla presumptiva rödskjortor, hälsar West Coast Trekkers filmavdelning i ett pressmeddelande tidigare idag. Fredagen den 2:e maj arrangerar Starship Götheborg, WCT:s fanfilmsgrupp, en dag fylld med död. Alla som någonsin drömt om att dra på sig en röd skjorta och hjältemodigt offra sig för Federationen kan här få sitt lystmäte. Hela dagen spelar vi in film med temat Redshirts. Plats: Valands filmskola. Tid: från klockan 1000 och framåt. Du kommer dit. Vi har kläderna och prylarna. Se dig själv dö heroiskt på vita duken i september! Andre maj. A good day to die. [ Till originalnyheten ] Sorgligt nog kan jag inte komma, skulle dock ha viljat, men jag bara måste kommentera en sak: klockan 1000? Är inte det LIIITE sent, eller? :lol: Share this post Link to post Share on other sites
Unkas 0 Report post Posted April 23, 2008 Måste vara på morgonen de menar. Share this post Link to post Share on other sites
Marvin 0 Report post Posted April 23, 2008 Oerhört frestande att ta en dagsutflykt till Götet och bli rödskjorta. Men så fattas det en slant till tågbiljett. Kan de inte spela in en snutt i Malmö? Share this post Link to post Share on other sites
commander ricochet 0 Report post Posted April 24, 2008 Oerhört frestande att ta en dagsutflykt till Götet och bli rödskjorta. Men så fattas det en slant till tågbiljett. Kan de inte spela in en snutt i Malmö? Spela in ditt bidrag med mobiltelefonen och faxa dom det! Share this post Link to post Share on other sites