William 910 Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 (edited) Jag Undrar Vad ni tycker om detta spel. <_< Edited April 8, 2011 by William 910 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
William 910 Posted June 3, 2008 Author Report Share Posted June 3, 2008 Jag Undrar Vad ni tycker om spelet Star trek Bridge Commander <_< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UFP Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Jag Undrar Vad ni tycker om detta spel <_< Jag har precis skaffat den och jag tycker hittils att storyn är rätt bra (jag är på det där uppdraget där man ska förstöra en station som heter "Chambana Shipyard" med Enterprise. Så har du spelet också? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
William 910 Posted June 4, 2008 Author Report Share Posted June 4, 2008 (edited) Jag Undrar Vad ni tycker om detta spel <_< Jag har precis skaffat den och jag tycker hittils att storyn är rätt bra (jag är på det där uppdraget där man ska förstöra en station som heter "Chambana Shipyard" med Enterprise. Så har du spelet också? Ja Det har jag och det är ganska bra Edited June 4, 2008 by William 910 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Jag läste lite om spelet på wikipedia men information var ganska knapp. http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Trek:_Bridge_Commander Vad jag undrar är vad uppdragen går ut på. UFP nämnde ett där man skulle förstöra en station. Jag undrar också om styrningen fungerar bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
William 910 Posted June 4, 2008 Author Report Share Posted June 4, 2008 Jag läste lite om spelet på wikipedia men information var ganska knapp. http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Trek:_Bridge_Commander Vad jag undrar är vad uppdragen går ut på. UFP nämnde ett där man skulle förstöra en station. Jag undrar också om styrningen fungerar bra. En del uppdrag går ut på att hitta fiende baser andra ta tillbaka stationer andra att försvara en stjärnbas. och ja styrningen funkar bra jag undrar om någon vet hur man instalerar bc mods (tex: kobayashi Maru) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UFP Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Jag läste lite om spelet på wikipedia men information var ganska knapp. http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Trek:_Bridge_Commander Vad jag undrar är vad uppdragen går ut på. UFP nämnde ett d??r man skulle förstöra en station. Jag undrar också om styrningen fungerar bra. En del uppdrag går ut på att hitta fiende baser andra ta tillbaka stationer andra att försvara en stjärnbas. och ja styrningen funkar bra jag undrar om någon vet hur man instalerar bc mods (tex: kobayashi Maru) Ja eller hur? Jag vet inte heller hur man gör det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebbe Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Det finns en speciell programvara där man ser vilka mods man har och hjälper till att installera dom, funkar lite halvknökligt med vissa mods. Bridge Commander Mod Installer På filefront finns en massa olika mods till BC. Have fun. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
William 910 Posted June 4, 2008 Author Report Share Posted June 4, 2008 Det finns en speciell programvara där man ser vilka mods man har och hjälper till att installera dom, funkar lite halvknökligt med vissa mods. Bridge Commander Mod Installer På filefront finns en massa olika mods till BC. Have fun. Jag ska kolla det tack för tipset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
W T Riker Posted July 27, 2008 Report Share Posted July 27, 2008 (edited) hej jag har fastnat på banan där man ska skanna planeter och så är det massa cardassiska patruller som man ska akta sig för är det nån som kan hjälpa mig Edited July 27, 2008 by W T Riker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UFP Posted August 6, 2008 Report Share Posted August 6, 2008 hej jag har fastnat på banan där man ska skanna planeter och så är det massa cardassiska patruller som man ska akta sig för är det nån som kan hjälpa mig Japp, planeten du ska skanna är Alioth 6, ett förslag är att du också håller vapen och sköldar nere, har motorerna på 70% och sensorerna på 100% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted August 6, 2008 Report Share Posted August 6, 2008 Snabbfråga- Vet nån var man kan köpa detta spel? Jag har inte funnit det på nätet när jag letade för ett tag sedan. Vill helst inte köpa det på e-bay eller blocket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UFP Posted August 7, 2008 Report Share Posted August 7, 2008 Snabbfråga- Vet nån var man kan köpa detta spel? Jag har inte funnit det på nätet när jag letade för ett tag sedan. Vill helst inte köpa det på e-bay eller blocket. Testa gå in på ebay.co.uk istället för.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted August 9, 2008 Report Share Posted August 9, 2008 Tack för tipset men jag vill som sagt var ej köpa det via ebay. Helst genom vanlig internetbutik. Anyone? Pointers? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted August 9, 2008 Report Share Posted August 9, 2008 Snabbfråga- Vet nån var man kan köpa detta spel? Hittade det nytt på Amazon.co.uk för drygt 500 kr inkl frakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts