Fleetadmiral Postad 7 Juni, 2008 Rapport Postad 7 Juni, 2008 (redigerade) Vid midnatt kan vi som ännu inte har TV4 Science Fiction åtminstone glädja oss åt att Nemesis kommer att visas nu inatt på TV4 (Lördag). Redigerad 7 Juni, 2008 av Fleetadmiral
Bebbe Postad 7 Juni, 2008 Rapport Postad 7 Juni, 2008 woohoo, tack för upplysningen. hade missat det annars
Jean-Luc Postad 7 Juni, 2008 Rapport Postad 7 Juni, 2008 Ååhå. Hur kommer de sig att dom visar den på vanliga 4an och inte på Sci-fi? Obs, Jag klagar ABSOLUT inte, jag undrar bara.
johannalaforge Postad 7 Juni, 2008 Rapport Postad 7 Juni, 2008 Min mamma upplyste mig om detta för 30 min sedan, själv hade jag inte en aning om det (men tyckte att det var roligt att mamma visste det :P ) BTW: Borde inte detta ha skrivits i Star Trek på tv-tråden? (eller vad den nu ordagrannt heter)
Jocke Postad 8 Juni, 2008 Rapport Postad 8 Juni, 2008 Ni har väl inte missat "På TV" som vi har på förstasidan? Där försöker vi ha med all ST som visas på svensk TV.
Supreme Commander JAF Postad 8 Juni, 2008 Rapport Postad 8 Juni, 2008 Börjar bli dags att stänga denna tråd. Den verkar ha spelat ut sin roll. Innan ni startar liknande trådar får jag be er att kolla om det inte finns andra trådar som det kan diskuteras i eller där man kan komma med liknande info, tack? J.
Rekommenderade inlägg