Gå till innehåll
Jocke

Namnbyten

Rekommenderade inlägg

Jag har slagit ihop alla ämnen om namnbyten till ett enda. Om du vill byta ditt namn så kan du kontakta mig. Byter enbart om du har en bra anledning, t.ex. om du vill ha det smeknamn/alias som du använder på andra ställen, kanske skrev fel när du registrerade dig eller liknande.

/Jocke

pelle28k har bett att få byta namn till The Borg. Bara för att förvirringen inte skall bli för stor så postar jag det här. :borg2:

Försöker borgerna ta över forumet tro. Vi får bara fler och fler drones som medlemmar ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Peter har under en tid genomgått en smärre personlighetsförändring och har nu kommit i kontakt med sitt mer ryska 'jag'. *fniss*

Nä, men Peter kallar sig för Pjotr'k även på många andra ställen, eller hur?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Pjotr'k har länge varit mitt smeknamn (öknamn? :P ) och har även varit mitt internetnamn under en lång tid. Det är ju också vad jag kallat mig här på forat, så det blir väl ingen radikal förändring.

Hur det kom sig att jag från början började med detta namn? Nja, jag vill inte g?? in på sådana frågor av mer privat karaktär, men man kan väl säga så mycket som att Quiets rysk-förklaring inte är exakt på spiken, men i alla fall inte långt borta. ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jocke kan, efter att man frågat honom. Dock måste man ta hänsyn till hans arbetsbörda. Någon kanske har stavat sitt namn fel, eller upptäcker efter ett tag att man vill ha sitt generella smeknamn (nickname) i stället, för att ha samma smeknamn på alla forum på nätet där man är med.

Så det går att ändra, om du ber Jocke.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg