Nyhet Posted October 18, 2008 Report Share Posted October 18, 2008 Peter Rydén på Star Trek Databas har nu levererat ytterligare åtta stycken Sev Trek-strippar, översatta från John Cooks original. Klicka på bilderna nedan så får ni se dem i större upplösning. Nu väntar vi bara på att John Cook skall teckna några serier omkring den kommande filmen... Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted October 19, 2008 Report Share Posted October 19, 2008 Lite småroliga. Får gärna komma fler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted October 19, 2008 Report Share Posted October 19, 2008 Det kommer i mån av tid, det är mycket annat på databasen (och i livet i övrigt, i den mån jag har något...) som tar min tid nu. Tack för uppmuntrande ord. Om ni känner till Sev Treks engelska strippar och vill se någon särskild översatt, hör gärna av er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted October 19, 2008 Report Share Posted October 19, 2008 Den tredje från vänster var nog bäst. :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Det är pckså en av mina favoriter från Sev Trek, rent generellt. Många av John Cooks strippar har varit oöversättbara, tyvärr, annars finns det riktigt många som är verkligen träffsäkra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Själv gillade jag den med dna vs ego som säkert förstår. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts