Pjotr'k 8 Report post Posted October 25, 2008 Jag säljer två guldgrads-pips av denna sort, då jag precis köpt en hel serie för flottamiralsgrad (jag blev ju nyligen befordrad här på forat). Jag tror mig minnas att jag betalade 60:- per styck för dem och då de knappt har använts vill jag därför ha 40:- per styck. Om de inte har sålts här innan den 15 november så kommer jag att ta med dem till försäljning till Star Treff 46: Ghost & Spirits i Mölndal, Göteborg. Om ni skall dit kan ni boka dem direkt hos mig (använd PM-funktionen eller svara här i forat) så betraktar jag dem som sålda till er, och ni slipper betala porto (visserligen bara fem till tio kronor, men ändå). Quote Share this post Link to post Share on other sites
K´hogh son of Klintoch 0 Report post Posted October 25, 2008 eh...kan int se bilden och avgöra vad det är för några Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pjotr'k 8 Report post Posted October 25, 2008 Här har du en länk till bilden: Picasaweb Quote Share this post Link to post Share on other sites
Supreme Commander JAF 0 Report post Posted October 26, 2008 Några pins borde man ju ha men den enda ranken jag har "rätt" att använda är ju trestjärnig amiral... J. Ändrat son of klintoch! J. Quote Share this post Link to post Share on other sites
K´hogh son of Klintoch 0 Report post Posted October 26, 2008 trestjärnig verkar det som... Quote Share this post Link to post Share on other sites