Nyhet Posted November 22, 2008 Report Posted November 22, 2008 Paramount har släppt posters på Uhura och Nero. Jag gillar skarpt den ondskefulla och slitna bilden på Nero, som en kontrast till den söta men ändå uttrycksfulla Uhura. Vad säger ni andra? Diskutera i forat! [ Till originalnyheten ]
Bebbe Posted November 22, 2008 Report Posted November 22, 2008 Den nya Uhura kommer att passa in bra tror jag. När det gäller Nero kunde jag inte sluta tänka på Darth Maul i Star Wars: Det Mörka Hotet. Skulle man ta bilden och lägga lite rött och svart på han med lite gula ögon skulle vi ha en Maul Jr.
Supreme Commander JAF Posted November 22, 2008 Report Posted November 22, 2008 Det kanske är det som är tanken? Kidsen gillade ju maul... J.
Unkas Posted November 23, 2008 Report Posted November 23, 2008 Även jag tänkte omedelbart på Darth Maul i Star Wars. Det måste skaparna fattat att den referensen skulle göras, så varför ger man honom den målningen. Verkar vara för att rida på ST. Orginaliteten med ST är helt borta.
Expendable Ensign Posted November 24, 2008 Report Posted November 24, 2008 Ja, de är väldigt lika: Klicka på bilden för att förstora.
Marvin Posted November 24, 2008 Report Posted November 24, 2008 Jag instämmer helt i Maul-debatten. Det är lite för uppenbart. Uhura är nästan lika bra som den unge Spock, hoppas bara hon funkar i personlighet också.
Recommended Posts