Nyhet Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Cryptic Studios presenterar en julklapp för alla som inväntar det nya Star Trek-spelet: Federationens prototypskepp NX-91001 en skeppstyp som är avsedd att ta över efter Sovereign-klassen. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 (edited) Den ser maffig och stor ut! Samtidigt så ser den ut som en blandning mellan Enterprise NX och -E. Dom verkar skippa dom runda mjuka futuriska formerna från Enterprise D till fördel(?)för kantigare och råare utseende. Finns det några specs. på storlek på skeppet och besättningens storlek? Den verkar ju ordentligt utrustad av vad som framgår när man läser om skeppet! Skulle vara en dröm att få se denna Enterprise in action i en ny serie! Ah...dreaming Edited December 26, 2008 by michael ricochet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Ser ut lite granna som om designern var hög när han gjorde skeppet. Typ "Vi lägger till lite här och drar ifrån lite där..." design. Kunde man inte ha gjort en egen design bara? J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Ser märkligt ut. Som ett stort hopplock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Ihop-plock verkar vara ledordet här i alla poster hittills! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Ihop-plock verkar vara ledordet här i alla poster hittills! ;) Precis min tanke - det är en enkel väg men inte särskilt nyskapande med dessa hopplock av skepp och grundstory. Hoppas detta innebär att de satsar desto mer på spelets funktion och övrigt innehåll, för då kan det ändå bli riktigt intressant! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts