Nyhet Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 Nu finns det ett tangentbord helt på klingonska. Det kostar dock hela 44 pund (ca 650 SEK) och är inte ens inkopplingsbart med USB-sladd. Anslutningen är istället med PS/2-kabel, men för alla er klingoner som använder något äldre datorer kanske det är av intresse. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 (edited) Vem av oss har inte suttit vid datorn och suckat över det gammla tangentbordet utan ära heder och stolthet. Äntligen ett tangentbord som är värdigt minna fingrars storhet. Jag tänker införskaffa detta så fort mitt Bird of Pray kan warpa mig. Och så äntligen vet jag att min plats i Stovokor, brevid alla de stora krigarna, är säkrad. QAPLA Edited January 14, 2009 by Unkas Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 Unkas! Tack för dagens predikan! Den värmde! :lol: Men finns det inte en enkel adapter som konverterar detta tangentbord till USB-porten? Jag tar dessutom tillfället i akt: Någon som vet läckra moderna star trek-teman til datorn anpassade till windows vista? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borgmi Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 WOW! Nu kickar ha-begäret in. Jag fyller år i juni, det är bara några månader kvar dit. Kanske kanske! Vilken underbart nördig pryl, måste jag säga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 Jag tar dessutom tillfället i akt: Någon som vet läckra moderna star trek-teman til datorn anpassade till windows vista? Ta upp detta i andra diskussioner, istället för här under Nyheter. Det finns någon diskussion om det under annan rubrik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts