The Holy Three Posted February 15, 2009 Report Posted February 15, 2009 Denna gång är det dessa (gäsp) gäster: Danny Trejo (Navajas i Desperado) Mads Mikkelsen (Le Chiffre i Casino Royale) Michael Biehn (Hicks i Aliens och Reese i Terminator) David Barclay (Jabba The Hut i Star Wars) Samma av det gamla alltså. Är personligen endast intresserad av Michael Biehn då han kommer bli den 3:e som signerar min 25 års utgåva av Alien huvudet jag äger. Resten kunde jag inte bry mig mindre om, 2 helt ointressanta för dom flesta, som inte varit välbesäkta förra gången dom var på mässan (Trejo & Mikkelsen) och sen givetvis någon från Star Wars. Suck. Mer information: http://www.propworld.nu/index_G2009.html Quote
Unkas Posted February 15, 2009 Report Posted February 15, 2009 Tycker inte det var något roligt namn på den listan. Inga stora namn heller för den delen. Quote
Mr Trek Posted February 17, 2009 Report Posted February 17, 2009 Hur mycket Star Trek brukar mässan ha? Quote
Aike Posted February 17, 2009 Report Posted February 17, 2009 ^Se inlägget i tråden om Malmömässan. http://www.startrekdb.se/forum/index.php?s...ost&p=71673 Enda gången jag har varit där, 2004, så var det enda Star Trek-relaterade att West Coast Trekkers hade en monter där. Quote
Mr Trek Posted March 2, 2009 Report Posted March 2, 2009 (edited) Är det någon mer på forumet än jag (och en kompis) som tänker försöka att ta sig dit? Skulle ju vara kul att träffa någon man känner lite! Edited March 2, 2009 by Mr Trek Quote
The Holy Three Posted March 2, 2009 Author Report Posted March 2, 2009 Jag ska dit för Michael Biehn's skull. Quote
Mr Trek Posted March 8, 2009 Report Posted March 8, 2009 Ska dit idag, var någon där igår? Hur mycket Star Trek prylar fanns det? Quote
The Holy Three Posted March 8, 2009 Author Report Posted March 8, 2009 (edited) Ska dit idag, var någon där igår? Hur mycket Star Trek prylar fanns det? Ta med dig plånboken kan jag säga dig Det underbara (men smått dyra) Star Trek stånder är där än en gång, men dom pratar inte svenska så var beredd att prata engelska med dom om du har några frågor. Dom har mängder med Star Trek grejer, inte minst action figurer och t-shirts. EDIT: Det finns även en tävling utav TV4 Sci-fi där man kan vinna en privat visning med 20 av dina vänner till den nya Star Trek filmen. man ska motivera varför, och vad du gillar bäst med TV4 Sci-fi. Du får en gratis Star Trek pin både där och utav West Coast Trekkers så fort du kommer in. Plocka på dig, jag tog sammanlagt 6 stycken ;) Edited March 8, 2009 by AxelFoley Quote
Novatron Posted March 23, 2009 Report Posted March 23, 2009 Måste säga att det var väldigt kul där jag vet att det det var två veckor sedan men det fans lite gran. Jag tycker dock det var lite väl liten mässa okej den var inte dålig men när jag varit där en stund och sett det som fanns. Så köade folk ända ner från den centrala mäss ingången. Det känns som att den har potential att bli mycket större. Folk vill se mer scifi. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.