thamupp Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 Vet inte om denna har vart uppe innan men den rolig :P Red Shirt - "Ahh Crap!" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 LOL! Jag måste se de avsnitten av family guy. Har de redan visats? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 (edited) Det första jag postade gick på tv6 för någon vecka sen och den andra har jag bara sett på youtube. EDIT: Jag såg för något tag sen en scen i family guy som var riktigt rolig men den blev bort tagen av fox eller något men jag kan citera den... Picard: Number One, if I were to whisper in your ear that Commander Worf's head looks like a fanny, would you join me in a laugh? Riker: Yeah, I could get in on that. Picard: All right, here it comes... Commander Worf's head looks like a fanny! [Everyone but Worf laughs] Worf: You can both suck my ridges! Picard: Oh, get a sense of humor, Rocky Dennis. Edited December 29, 2009 by thamupp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 (edited) haha, har hittat ännu ett klipp där family guy driver med Shatners entutiastiska sätt att spela :P Fmaily guy, igen :P Edited January 1, 2010 by thamupp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 haha, tro det eller ej men jag har hittat ännu fler familyguy klipp :P Stewie's Funeral LaForge's VISOR Brian Talks about star trek fans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 Thamupp, du vet väl att du kan göra så här med videoklipp från youtube, istället för att länka: http://www.youtube.com/watch?v=suZC_Wg4Q0U :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 ROFTL! Jag visste inte att Family Guys innehöll så mycket trekreferenser. Det är nästan att jag börjar och kolla på serien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 Mr Trek: jag har försökt att embeda en video en annan gång men det gick inte så jag viste inte det, fast den videon var inte från youtube :P I dom första säsongerna av Family Guy gjorde dom mycket såna skämt och nästan alla skämt dom gjorde handlade om kändisr osv. Men lite senare in i serien så blev det mer och mer rasistiska och skämt som gick alldeles för långt så jag slutade kolla och på grund av att dom gjorde såna skämt så blev dom ju nerlagda av FOX. Men nu så kör dom igen på mycket bättre nivå och jag skrattar faktisk när jag ser det nu. För er som gillar Famlily Guy kan jag också tipsa "The Cleavland Show" som är en spin off av Family Guy med samma sorts humor och redan efter dom 5 avsnitt har det redan vart en Star Trek referens :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobocaster Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 Jag vet inte om jag postar i rätt forum nu, hoppas det går bra här. Ingen ren Star Trek video, men en med George Takei. Det är säkert fler som har sett denna, men jag såg den först igår och skrattade så jag nästan kissade på mig. Mannen har humor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 (edited) Här kommer en riktigt bra fan-version av Dominon kriget: Serien har hela 70 delar och innehåller klipp från flera av serierna. Spoileralert för alla som inte sett DS9. Det kan också förekomma spoilers för andra serier. Star Trek: The Dominon War (du väljer "avsnitt" till höger) Edited February 14, 2010 by thamupp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Den här tycker jag att ni måste se Trekkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Jag vet inte om jag postar i rätt forum nu, hoppas det går bra här. Ingen ren Star Trek video, men en med George Takei. Det är säkert fler som har sett denna, men jag såg den först igår och skrattade så jag nästan kissade på mig. Mannen har humor. Har denna bland mina favoriter på Youtube, så himla roligt klipp. George Takei är en riktigt skön gubbe, humor har han definitivt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Helt underbart klipp med George Takei. Han har sådan härlig humor och självirroni. Dessutom tycker jag det är ett utmärkt sätt att besvara ett sådant homofobiskt uttal på. More Takei for the people!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Den här tycker jag att ni måste se Trekkin Jag får inte länken till att fungera. Helt underbart klipp med George Takei. Han har sådan härlig humor och självirroni. Dessutom tycker jag det är ett utmärkt sätt att besvara ett sådant homofobiskt uttal på. More Takei for the people!! Takei ("as in toupee", vilket han riktade till the Shat, som har envisats med att kalla honom för Takai) är ju så himla cool. Homofobi hör inte hemma i detta årtusende. Att uttala sig på det viset om homosexuella kan ju faktiskt jämställa basketspelaren med KKK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Den här tycker jag att ni måste se Trekkin Det går inte att bädda in filmer från youtube på det vanliga sättet här, istället skriver man bara in den vanliga addresen till videon inom [media] [/media] taggar. Så här blir det då: http://www.youtube.com/watch?v=_vPWE2Ebz48 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Den här tycker jag att ni måste se Trekkin Det går inte att bädda in filmer från youtube på det vanliga sättet här, istället skriver man bara in den vanliga addresen till videon inom [media] [/media] taggar. Så här blir det då: http://www.youtube.com/watch?v=_vPWE2Ebz48 Tack jag viste inte att man kunde göra på det viset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Den här tycker jag att ni måste se Trekkin Jag får inte länken till att fungera. Helt underbart klipp med George Takei. Han har sådan härlig humor och självirroni. Dessutom tycker jag det är ett utmärkt sätt att besvara ett sådant homofobiskt uttal på. More Takei for the people!! Takei ("as in toupee", vilket han riktade till the Shat, som har envisats med att kalla honom för Takai) är ju så himla cool. Homofobi hör inte hemma i detta årtusende. Att uttala sig på det viset om homosexuella kan ju faktiskt jämställa basketspelaren med KKK. Gör som Mr Trek visar ovanför.Det funkar bättre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Kul video Emil En gammal 80.talsdänga som aldrig slog i Sverige. Om man går på conventions i England och går på festerna på kvällarna så kan man se de galna engelsmännen dansa en speciell dans till denna låt. Faktum är att det finns fler låtar de har speciella danser till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Kul video Emil En gammal 80.talsdänga som aldrig slog i Sverige. Om man går på conventions i England och går på festerna på kvällarna så kan man se de galna engelsmännen dansa en speciell dans till denna låt. Faktum är att det finns fler låtar de har speciella danser till. Okej när man ser på den där videon så börjar man skratta eller i allafal le Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 (edited) Kolla på den. Edited March 13, 2010 by emil9898 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Haha Den var ju riktigt rolig :lol: The Shat i toppform Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 "Live Long... and you've already prospered enough" så klockrent. LOL! :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Ja, verkligen, Emil verkar ha koll på youtube Den videon var en av de bästa jag har sett på länge, "Star Trek changed everything " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 När jag såg den första gången då skrattade man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 (edited) Han skojar om Star Trek Edited March 13, 2010 by emil9898 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts