Jump to content

Youtube

crazy_voyager

Recommended Posts

• Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det första jag postade gick på tv6 för någon vecka sen och den andra har jag bara sett på youtube.

EDIT: Jag såg för något tag sen en scen i family guy som var riktigt rolig men den blev bort tagen av fox eller något men jag kan citera den...

Picard: Number One, if I were to whisper in your ear that Commander Worf's head looks like a fanny, would you join me in a laugh?

Riker: Yeah, I could get in on that.

Picard: All right, here it comes... Commander Worf's head looks like a fanny!

[Everyone but Worf laughs]

Worf: You can both suck my ridges!

Picard: Oh, get a sense of humor, Rocky Dennis.

Edited by thamupp

Mr Trek: jag har försökt att embeda en video en annan gång men det gick inte så jag viste inte det, fast den videon var inte från youtube :P

I dom första säsongerna av Family Guy gjorde dom mycket såna skämt och nästan alla skämt dom gjorde handlade om kändisr osv. Men lite senare in i serien så blev det mer och mer rasistiska och skämt som gick alldeles för långt så jag slutade kolla och på grund av att dom gjorde såna skämt så blev dom ju nerlagda av FOX. Men nu så kör dom igen på mycket bättre nivå och jag skrattar faktisk när jag ser det nu. För er som gillar Famlily Guy kan jag också tipsa "The Cleavland Show" som är en spin off av Family Guy med samma sorts humor och redan efter dom 5 avsnitt har det redan vart en Star Trek referens :P

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jag vet inte om jag postar i rätt forum nu, hoppas det går bra här. Ingen ren Star Trek video, men en med George Takei. Det är säkert fler som har sett denna, men jag såg den först igår och skrattade så jag nästan kissade på mig. Mannen har humor.

Har denna bland mina favoriter på Youtube, så himla roligt klipp. George Takei är en riktigt skön gubbe, humor har han definitivt!

Den här tycker jag att ni måste se :)Trekkin

Jag får inte länken till att fungera. :(

Helt underbart klipp med George Takei. Han har sådan härlig humor och självirroni. Dessutom tycker jag det är ett utmärkt sätt att besvara ett sådant homofobiskt uttal på. :D

More Takei for the people!!

Takei ("as in toupee", vilket han riktade till the Shat, som har envisats med att kalla honom för Takai) är ju så himla cool. Homofobi hör inte hemma i detta årtusende. Att uttala sig på det viset om homosexuella kan ju faktiskt jämställa basketspelaren med KKK.

:)

Den här tycker jag att ni måste se :)Trekkin

Jag får inte länken till att fungera. :(

Helt underbart klipp med George Takei. Han har sådan härlig humor och självirroni. Dessutom tycker jag det är ett utmärkt sätt att besvara ett sådant homofobiskt uttal på. :D

More Takei for the people!!

Takei ("as in toupee", vilket han riktade till the Shat, som har envisats med att kalla honom för Takai) är ju så himla cool. Homofobi hör inte hemma i detta årtusende. Att uttala sig på det viset om homosexuella kan ju faktiskt jämställa basketspelaren med KKK.

Gör som Mr Trek visar ovanför.Det funkar bättre :)

Kul video Emil :) En gammal 80.talsdänga som aldrig slog i Sverige. Om man går på conventions i England och går på festerna på kvällarna så kan man se de galna engelsmännen dansa en speciell dans till denna låt. Faktum är att det finns fler låtar de har speciella danser till.

Kul video Emil :) En gammal 80.talsdänga som aldrig slog i Sverige. Om man går på conventions i England och går på festerna på kvällarna så kan man se de galna engelsmännen dansa en speciell dans till denna låt. Faktum är att det finns fler låtar de har speciella danser till.

Okej när man ser på den där videon så börjar man skratta eller i allafal le :D