crazy_voyager Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Jag insåg just att vi inte har något ämne om youtubevideos, för det finns en hel del av dom. Jag hittade just den här t.ex. http://www.youtube.com/watch?v=o3vxDcBLGaU...feature=related en annan klassiker är denna, försök förstå vad dom säger;) Några fler som har förslag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 En kul sak på youtube är att om man skriver he's dead så är det tredje förslaget "He's dead Jim" snacka om att Star Trek är kult i USA!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 Detta klipp från Comic Relief är ganska kul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 Underbart klipp. Det är vad man kan kalla humor. Guinan har ett finger med i alla tider :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 (edited) Visst var det kul :D Edited February 17, 2009 by Mr Trek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Här är några "dubbningar" som är ganska roliga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 (edited) För er som gillar Monty Python så är den här filmsnutten obetalbar Edited February 18, 2009 by Commander Michels Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Tack för den Commander Michels. Nu har jag fått skratta gott i dag också. :lol: Det som alltid förvånar mig med klipp av denna sort är hur mycket någon har engagerat sig för att göra den. Tur är det, för det är underhållande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 mm visst är det kul med folk som lägger ner sin tid i att få andra(oss) att skratta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 18, 2009 Author Report Share Posted February 18, 2009 Första dubbningen var bättre än den andra enligt mig. Men dom var kul båda två Och monthy python sketchen är riktigt bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Om Comic Reliefsketchen: TNG-gänget är mycket roligare här än de nånsin är i filmerna när de skämtar. Varför? Jo, därför den mesta humorn i filmerna tillför inte handlingen något och är inte särskilt realistisk. I stället går den bara ut på att ge birollerna något att göra. Om Monty Pyhton: Den är riktigt välgjord. Har sett den förut dock. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kashked Posted February 19, 2009 Report Share Posted February 19, 2009 För er som gillar Monty Python så är den här filmsnutten obetalbar En annan, på samma tema: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 Dessa "Inside Voyager" klipp är rätt bra: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kashked Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 Star trek möter Frasier... http://www.youtube.com/watch?v=o3vxDcBLGaU Star Trek kan också vara sexigt... :lol: http://www.youtube.com/watch?v=FzFwgwE870g...feature=related Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 Den sexrelaterade filmen, var lite rolig, då man minns många skojiga av snitt från ST. Men också något pervers, spelcielt hur de olika avsnitten ibland av ihopklippta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kashked Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 Eddie Izzard om TOS: En gammal reklamfilm inför Enterprise: http://www.youtube.com/watch?v=y_2760OoAVg...feature=related Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 Den reklamfilmen har jag sett förr... älskar den! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuvix Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 Den här gillar jag skarpt.. http://www.youtube.com/watch?v=_vgXLF6sm88 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 Han är hel tokig som alltid Shatner. Gillar hur han snackar lite skit om SW. Det är bra. Roligt med Stomtroopers som kommer in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 (edited) Inte för att jag har mycket till övers för George Lucas nuförtiden men den videon är riktigt rolig. Shatner gör det bra. - Star Trek changed everything. And aren't these conventions wonderful? Sedan ser han sig omkring och ser alla Star Wars-bilder. - George? It's George isn't it? Can I call you George? Thanks. You can call me Mr. Shatner. Reklamfilmen som Kashked postade är också bra. Shatner som Buck Murdock i komedin Airplane 2: The Sequel. Massor med Star Trek-referenser (t.ex. vid 1:46 får vi äntligen reda på vad den där maskinen gör). http://www.youtube.com/watch?v=nCl6RCGkPuo Edited March 2, 2009 by Expendable Ensign Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 Den var kul! Första gången jag faktiskt insåg att det är kirk himself! Och skärmen i rummet bakom den snacka enterpise! Och han ser ju tom enterprise! rofl. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Kolla runt 1:50 in i den här penibla Nintendo-filmen. Visst sjutton är det en något yngre John Billingsley - alias Phlox som gör en tidig skådespelarinsats? Det roliga för mig är att precis såna där kunder har man varit med om när det gäller Gameboy ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Den var underhållande! Gud vad tekniken har förändrats på bara 20 år! J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Jo visst är det Billingsley... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 En teaser av Star Trek The Next Generation Casten i family guy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts