Gå till innehåll
crazy_voyager

Youtube

Rekommenderade inlägg

Tack för den Commander Michels. Nu har jag fått skratta gott i dag också. :lol:

Det som alltid förvånar mig med klipp av denna sort är hur mycket någon har engagerat sig för att göra den. Tur är det, för det är underhållande.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Om Comic Reliefsketchen: TNG-gänget är mycket roligare här än de nånsin är i filmerna när de skämtar. Varför? Jo, därför den mesta humorn i filmerna tillför inte handlingen något och är inte särskilt realistisk. I stället går den bara ut på att ge birollerna något att göra.

Om Monty Pyhton: Den är riktigt välgjord. Har sett den förut dock.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den sexrelaterade filmen, var lite rolig, då man minns många skojiga av snitt från ST. Men också något pervers, spelcielt hur de olika avsnitten ibland av ihopklippta.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Inte för att jag har mycket till övers för George Lucas nuförtiden men den videon är riktigt rolig. Shatner gör det bra.

- Star Trek changed everything. And aren't these conventions wonderful?

Sedan ser han sig omkring och ser alla Star Wars-bilder. :)

- George? It's George isn't it? Can I call you George? Thanks. You can call me Mr. Shatner. :D

Reklamfilmen som Kashked postade är också bra.

Shatner som Buck Murdock i komedin Airplane 2: The Sequel. Massor med Star Trek-referenser (t.ex. vid 1:46 får vi äntligen reda på vad den där maskinen gör).

http://www.youtube.com/watch?v=nCl6RCGkPuo

Redigerad av Expendable Ensign

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kolla runt 1:50 in i den här penibla Nintendo-filmen. Visst sjutton är det en något yngre John Billingsley - alias Phlox som gör en tidig skådespelarinsats? Det roliga för mig är att precis såna där kunder har man varit med om när det gäller Gameboy ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu