Nyhet Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 De som har TV3 och TV6 känner kanske till den tecknade familjeserien Family Guy (visades tidigare under namnet Familjepappan på TV4). Fox har släppt en bild från avsnittet Not All Dogs Go to Heaven som kommer att visas på amerikansk TV den 29 mars, ett avsnitt vi har berättat om tidigare. Det är osäkert när avsnittet kommer att visas på svensk TV. Här är en kort beskrivning av avsnittet: Familjen Griffin besöker det årliga Star Trek-konventet i Quahog, men Stewie blir riktigt sur när han inte får en chans att ställa frågor till sina favoritkaraktärer i TNG. Så han genomför en plan; bygger en transportör och strålar hela rollbesättningen till sitt sovrum så att de kan ha en riktigt kul dag tillsammans i Quahog... [Klicka på bilden för en förstoring] Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Kommer definitive bli ett roligt avsnitt! Visste dock inte om att det kallats "Familjepappan" när det gick på svensk TV, herregud vilken usel och onödig översättning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kashked Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Frågan är om rösterna kommer att härmas eller om det är de riktiga skådespelarna? I Simpssons så hade de som jag förstår det en policy att alltid ha den riktiga kändisen i stället för att bara härma dem, tror inte Family Guy har en sådan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Jag kan glädja dig! Det är faktiskt de riktiga skådespelarna som lånar ut sina röster! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Patrick Stewart jobbar ju för Family Guy skaparen i hans andra serie American Dad, så han var nog inte svår att få med. Att få med hela den andra besättningen är dock mycket bra gjort, ska bli kul att se! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Ska bli skoj att se. Allt som är Star Trek relaterat slukar jag med glupsk aptit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borgmi Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Jag har sett avsnittet nu! Det var ganska roligt, om man gillar family guy och star trek är det klockrent. Min kompis, som inte tittar på ST, förstod inte riktigt alla skämt, men jag tyckte det var ett underbart avsnitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts