Jump to content

Ta bort/radera användare

Guest susdan74

Recommended Posts

Guest susdan74

Jag önskar att ej längre vara registrerad på det här forumet. Jag vill att ni tar bort så att det inte går att logga in med detta användarnamn. Alla inlägg kan dock stå kvar. Var vänlig ta bort mig som användare.

Varför just ta bort användarnamnet om du ändå inte planerar att besöka stället igen? Är du rädd över att du kanske får lusten att logga in igen och klaga lite mer?

Kan ha fel, men jag tror inte det går att ta bort användare samtidigt som inläggen får stå kvar, du kanske är tvungen att få dig själv avstängd.

Guest susdan74

Det går att stänga trådar, det här forumet är väl mer eller mindre uppbyggt på samma sätt som t.ex. Sci-Fi Nytt. Där har det gått bra tidigare så det borde gå bra även här. Och det är av samma anledning som jag vill ta bort min profil.

Varför just ta bort användarnamnet om du ändå inte planerar att besöka stället igen?

Jag vill inte ha mitt användarnamn/nick/mail liggandes på en massa sidor jag inte använder på internet.

Är du rädd över att du kanske får lusten att logga in igen och klaga lite mer?

Är du orolig för att du inte ska få bitcha mot någon mer framöver? Så omogen som du är så hittar du säkert en ny forumist med annorlunda åsikter som du kan hacka på och försöka plocka till dig ett par ytliga lätta poänger från för att få lite ryggdunkande från dina "vänner". Du behöver inte vara orolig för att jag skulle vilja besöka det här forumet och dig igen, var så säker på det. :)

Om man vill bli borttagen gör man ju en tydlig markering. Det skulle vara intressant att veta skälet (även om det är en privatsak). Tycker att forumet generellt håller en hög nivå, även om vissa trådar ibland kanske kan urarta. Men det hör ändå till ovanligheterna tycker jag. Dessutom har vi ju vår städpatrull (Läs: Forumledarna) som ser till att forumet hålls civiliserat.

Jämfört med många andra forum är det här ett av de bästa, tycker iaf jag. :-)

Tycker kanske att fler borde dela den här unga damens inställning till nät"konversationer":

http://www.kvp.se/Nyheter/1.1498851/sluta-...viewstyle=print

Edited by Fleetadmiral

Det är synd att nätet har en sådan utveckling. Men tyvärr är det för lätt att skriva något på nätet, som man aldrig skulle sagt om man mötts i verkliga livet. Alla bör tänka på att vara mer toleranta, och fundera innan man skriver något, om man skulle säga det samma om man möttes öga mot öga.

Är du orolig för att du inte ska få bitcha mot någon mer framöver? Så omogen som du är så hittar du säkert en ny forumist med annorlunda åsikter som du kan hacka på och försöka plocka till dig ett par ytliga lätta poänger från för att få lite ryggdunkande från dina "vänner".

Jo, för det händer ju väldigt ofta här på forumet, att man "bitchar" mot varandra, hur gammal är du själv med det beteendet egentligen? Det är väl snarare du som "bitchar" här, då de enda inlägg jag sett utav dig har varit ett klagomål efter ett annat. Ryggdunkningar klarar jag mig utan, kanske är det du som behöver dom och lämnar forumet pga att du inte fick tillräckligt många?

Du behöver inte vara orolig för att jag skulle vilja besöka det här forumet och dig igen, var så säker på det. :)

Då är det väl bara att säga hejdå?

Jag stänger diskussionen, för det här tenderar att bli flaming av antingen susdan74 eller andra forumdeltagare. Är någon missnöjd, så diskutera med mig via PM. Vi kan som forumledare stänga av en person på obestämd tid, men då skall man ha brutit mot forumreglerna. Susdan74: mitt tips är att du tar bort alla uppgifter om dig i din kontrollpanel. På så sätt kommer ingen att kunna spåra dig eller veta vem du är. Ditt nick kommer dock att vara kvar, då den är knuten till alla dina inlägg.

Sedan tycker jag det är tråkigt att du slutar här. Det har varit uppfriskande med dina diskussioner och även om jag inte hållit med dig så har jag trivts att ha dig här. Jag respekterar ditt beslut att lämna forat, men hoppas att du med tiden kommer tillbaka hit, för du är varmt välkommen!

Ta hand om dig.

Åtgärder: Tråden stängd plus att två av diskussionsdeltagarna har varnats.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...