Nyhet Posted April 8, 2009 Report Posted April 8, 2009 Leonard Nimoy, mer känd som Spock i Star Trek: Originalserien, kommer enligt starka rykten förmedlade av fringetelevision.com att få rollen som William Bell, grundaren av Massive Dynamic och den tidigare laboratoriepartnern till Walter. Om ryktena är sanna har Nimoy för första gången på 40 år skrivit under på en långvarig roll. Fox har ännu inte bekräftat uppgifterna. Källa [ Till originalnyheten ]
The Holy Three Posted April 8, 2009 Report Posted April 8, 2009 Skulle vara väldigt intressant att se. Ser det som väldigt tveksamt då han sedan länge lagt av med skådespeleriet, om man bortser från nya Star Trek filmen såklart.
Pjotr'k Posted April 9, 2009 Report Posted April 9, 2009 Han gör också rösten till skurken i den nya Transformers-filmen (och jobbar därmed med Orci och Kurtzman på 3 produktioner detta år).
The Holy Three Posted April 9, 2009 Report Posted April 9, 2009 Hörde detsamma häromdagen, konstigt att det inte står på hans IMDb profil.
Unkas Posted April 9, 2009 Report Posted April 9, 2009 Jag tror helt säkert att hans röst kommer att passa i Transformers. Ska bli intresant att se den filmen p.g.a. Nimoys medverkan.
Aike Posted April 9, 2009 Report Posted April 9, 2009 Han har var med i den tecknade Transformers som gjordes på 80-talet med.
Unkas Posted April 14, 2009 Report Posted April 14, 2009 Han har var med i den tecknade Transformers som gjordes på 80-talet med. Nu när du säger det ringer det en klockan. Vem var han då?
The Holy Three Posted April 15, 2009 Report Posted April 15, 2009 Han var väl bara med i filmen från 1986, inte själva serien? Han spelade Galvatron.
Aike Posted April 15, 2009 Report Posted April 15, 2009 Ja, han var bara med i filmen. Fast finns det inte rykten att han ska göra en röst i Transformers 2 med?
Aike Posted April 15, 2009 Report Posted April 15, 2009 ^Ja, det var därifrån ryktet kom ifrån. Sorry såg inte det.
Recommended Posts