Nyhet Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 (edited) http://www.startrekdb.se/nyheter/bilder/star_trek_xi_superliten.jpg align= De tre svenska Star Trek-föreningarna genomför gemensamma träffar på premiärbiograferna i Stockholm, Göteborg och Malmö den 8 maj. Kanske kommer representanter från föreningarna ha möjligheten att säga något om sin förening inför biovisningen, men om inte annat så uppmanas samtliga medlemmar att komma dit iklädda uniformer, förenings-t-shirts, etc, allt för att göra reklam för den största händelsen i Star Trek sedan den förra filmen. Dessutom träffas ett antal forummedlemmar från Star Trek Databas i Linköping och där räknar vi med att det blir eftersnack på Burger King. Läs mer i vår aktivitetsdatabas där mer information kommer allt eftersom dagen närmar sig (klicka på ortsnamnet ovan). Räkna med att de som inte vill vara med till andra biovisningen går ut och fikar eller äter efteråt - håll ögonen öppna efter folk med Star Trek-uniformer - det är inte farligt att fråga om man får följa med! [ Till originalnyheten ] Edited January 7, 2010 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Vill bara lägga till att alla ni andra som är utsocknes är självklart välkomna att dyka upp på vår filmtittning/treff! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Vill bara påpeka att vi inte ska ta ett eftersnack på Burger King, vi ska endast köpa hem mat från Burger King och dra oss vidare till dagas och hans 103 tums projektorduk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skäggbiffen Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Tror ni det blir högt deltagande på premiären? Med andra ord.. ska man skaffa biljett i god tid? Och vågar man som söt 20åring prata med en klingon bara sådär ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Klingoner har ett hjärta av guld längst inne ;) så det vågar du säkert om du träffar på någon. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 (edited) Jag(och en kompis) kommer vara på premiären i Göteborg på Bergakungen så jag får väl hålla utkik efter WCT. Förresten... det skulle vara kul att träffa lite forummedlemmar någon gång. Vilka andra skall gå på "göteborgspremiären"? Edited April 28, 2009 by Mr Trek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Jag är i Göteborg. Det blir klockan 18:15 där, och jag kommer dit ca en halvtimme före. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Vill bara påpeka att vi inte ska ta ett eftersnack på Burger King, vi ska endast köpa hem mat från Burger King och dra oss vidare till dagas och hans 103 tums projektorduk! Skulle redaktionen kunna ändra på nyheten här samt på databasen angående det jag nämnt ovan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Axel: Det är fixat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Tackar för det Tänka sig att Axel fortfarande är tilltalsnamnet, jag måste ha rört många hjärtan under min tid med det namnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjorn98009_91 Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 (edited) TSS kommer att deltaga på premiären i Malmö där filmen går upp på biografen "Filmstaden Storgatan". Vi kommer att vara på biografen en halvtimme innan för att bland annat göra reklam för vår förening. Inför den andra föreställningen tänker vi gå ut för en kvällsfika eller likande. Välkomna! Edited April 28, 2009 by bjorn98009_91 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts