Jump to content

Recommended Posts

Posted

st_ww_090509.jpgFör några dagar sedan hade jag ett långt samtal med en journalist från GP som representant för Star Trek & Star Trek Databas. Intervjun koncentrerade sig på de tekniska innovationer som blivit följden av att många forskare faktiskt inspirerats av TV-serierna och filmerna.

Ni kan läsa en del av hela intervjun här

Källa

[ Till originalnyheten ]

Posted

Han skrev att du blev lite svår att stoppa :P

Finns det något tema för Star Treks inverkan på forskningen på databasen? Annars är det dags att vi får ett! Och då kan du ta med allt!

  • 2 weeks later...
Posted

Har läst igen den nu. Det är jätteroligt att databasen får lite uppmärksamhet i pressen. Tyvärr var artikeln rätt så innehållsfattig och slarvigt skriven.

Ingen dum idé Mr Trek! Kan vara vettigt nu när man är varm i kläderna också...

En synnerligen god idé. Det skulle vara en mycket uppskattat läsning.

×
×
  • Create New...