Gå till innehåll

Jorden har kapacitet till warpdrift


Bebbe

Rekommenderade inlägg

Hittade detta uttalande på ett forum

"Google TT Brown, and John Searl, and DISCLOSURE PROJECT. The Earth-human race has had this warp-drive technology basics for decades, and been kept above top secret, to protect the fossil-fuel cartels and the power-utilities, and the baks which control us. A by product of many free-energy devices and systems is gravity-control, which is inertial dampening and warp-drive. please read SECRETS OF ANTIGRAVITY PROPULSION (2008), by PA La Violette, PhD. We have the technology to build the Enterprise."

Konspirationsteorier finns alltid och det känns som detta är ännu en. Om detta skulle finnas så tror jag de skulle tysta ner det. Inte om det kunde förändra vår värld till det bättre. Men människan är som den är, de flesta sätter eget vinstintresse före samhällets bästa och oljeländerna vill väl suga på det dom har tills det är snustorrt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade detta uttalande på ett forum

"Google TT Brown, and John Searl, and DISCLOSURE PROJECT. The Earth-human race has had this warp-drive technology basics for decades, and been kept above top secret, to protect the fossil-fuel cartels and the power-utilities, and the baks which control us. A by product of many free-energy devices and systems is gravity-control, which is inertial dampening and warp-drive. please read SECRETS OF ANTIGRAVITY PROPULSION (2008), by PA La Violette, PhD. We have the technology to build the Enterprise."

Konspirationsteorier finns alltid och det känns som detta är ännu en. Om detta skulle finnas så tror jag de skulle tysta ner det. Inte om det kunde förändra vår värld till det bättre. Men människan är som den är, de flesta sätter eget vinstintresse före samhällets bästa och oljeländerna vill väl suga på det dom har tills det är snustorrt.

Ooh, så det finns flera källor till "gratis" energi ;)

Trist bara att det är ren fantasi, det är inte precis någon brist på sätt att tjäna pengar på warp-drift och allt sånt. Ren och skär BS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade detta uttalande på ett forum

"Google TT Brown, and John Searl, and DISCLOSURE PROJECT. The Earth-human race has had this warp-drive technology basics for decades, and been kept above top secret, to protect the fossil-fuel cartels and the power-utilities, and the baks which control us. A by product of many free-energy devices and systems is gravity-control, which is inertial dampening and warp-drive. please read SECRETS OF ANTIGRAVITY PROPULSION (2008), by PA La Violette, PhD. We have the technology to build the Enterprise."

Konspirationsteorier finns alltid och det känns som detta är ännu en. Om detta skulle finnas så tror jag de skulle tysta ner det. Inte om det kunde förändra vår värld till det bättre. Men människan är som den är, de flesta sätter eget vinstintresse före samhällets bästa och oljeländerna vill väl suga på det dom har tills det är snustorrt.

Det här påminner mig om en film som jag har sett, men jag kan inte komma på vad den heter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konspirationsteorier finns alltid och det känns som detta är ännu en. Om detta skulle finnas så tror jag de skulle tysta ner det. Inte om det kunde förändra vår värld till det bättre. Men människan är som den är, de flesta sätter eget vinstintresse före samhällets bästa och oljeländerna vill väl suga på det dom har tills det är snustorrt.

Det inte bara känns som att detta är en konspirationsteori - det är en konspirationsteori per definition. Dessutom en av de fånigaste i min åsikt.

Att man ens kan tro att vi har tillgång till teknik som ligger bortom 100 år i framtiden (för att inte tala om att många av påståendena är omöjlig baserat på vår förståelse av fysik) redan idag är ganska befängd. Att dessutom tro att denna teknik hålls hemlig av bankirer och oljebolag är rätt skrattretande. Hur menar de att hemligheten skulle hållas? Skulle tusentals vetenskapsmän, ingenjörer, politiker, militärer och andra som hållit på att utveckla tekniken låta sig mutas av en handfull oljechefer? Då får de banne mig ha riktigt tjocka plånböcker :P

Sen kan man ju dessutom undra varför dessa oljenissar skulle vara så intresserade av att hålla undan denna teknik när de säkerligen skulle kunna tjäna enorma pengar på dessa nya produkter (eftersom övriga världen ligger decennier eller århundraden bakom skulle de i princip ha monopol eftersom back-engineering i praktiken skulle vara omöjlig med så avancerad teknik).

Näe ...

its-a-conspiracy.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...