joppeg Posted May 28, 2009 Report Posted May 28, 2009 Hej! Såg star trek Insurrection igår utan svensk text men hängde inte riktigt med om varför de personer som ville ta över planeten hade sådan "slapp" hy om de egentligen var en del av baku folket. Quote
Aike Posted May 28, 2009 Report Posted May 28, 2009 De blev bortkörda av Bakufolket för att de hellre ville utforska och resa ut i rymden, typ. Så de var barn till de som bodde i byn. Quote
Supreme Commander JAF Posted May 28, 2009 Report Posted May 28, 2009 De var barn till Baku folket. Baku folket hade genom planetens åverkan fått ett onaturligt långt liv och evig ungdom (nästan i varje fall). J. Quote
K´hogh son of Klintoch Posted May 29, 2009 Report Posted May 29, 2009 och anledningen till deras slappa hud är att de sysslar med att förlänga sina liv med kemikalier m.m Quote
joppeg Posted May 30, 2009 Author Report Posted May 30, 2009 och anledningen till deras slappa hud är att de sysslar med att förlänga sina liv med kemikalier m.m Okej precis det svaret jag ville ha:) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.