Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej! Såg star trek Insurrection igår utan svensk text men hängde inte riktigt med om varför de personer som ville ta över planeten hade sådan "slapp" hy om de egentligen var en del av baku folket.

Posted
och anledningen till deras slappa hud är att de sysslar med att förlänga sina liv med kemikalier m.m

Okej precis det svaret jag ville ha:)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...