Jump to content

Nu är Star Trek den trekfilm som har spelat in mest pengar i USA

Nyhet

Recommended Posts

Star Trek är nu den mest populära trekfilmen hittills i USA sett till inspelade pengar. Efter den gångna helgen passerade filmen The Motion Picture och gick upp på första platsen.

Filmen spelade in 4,7 miljoner dollar i helgen, vilket gör att den nu har spelat in 239,444,000 miljoner dollar mot The Motion Pictures 239,115,674 miljoner dollar.

Star Trek får dock hårdare konkurrens denna veckan då årets storfilm: \"Transformers: Revenge of the fallen\" öppnar.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Edited by Nyhet

De siffrorna säger tydligt att det har varit ett enormt törstande efter nytt Star Trek från publiken, och kanske kan det vara så att det nu kommit mycket nya tittare till ST. Frågan nu är väll bara när nästa ST-film har premiär.

Det är visserligen bra med lite väntan emellan filmerna med det kan ju kännas lite långt(för dom som är riktigt entusiastiska) men det är är säkert uträknat att det ska vara den tiden emellan filmerna...minst.

OT- snygg avatar MR.Trek! Den har jag på ärmen på min star trek-tröja som sent om sider anlände! B)

Men om det inte är 2 år kanske de kommer upp med en skitstory, dålig planering, dålig casting mm, och så är ST dött och det vill vi ju inte ska hända.

OT: Ja visst är den snygg, och jag kollar ju på enterprise just nu så jag tänkte att det passade :)

• Create New...