Nyhet Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 Simon Pegg berättar för Breaking News att den tolfte Star Trek-filmen troligen står för inspelning vid denna tid om ett år. Han menar också att det inte alltför otroligt att filmen skulle komma till biografer runt årsskiftet 2010/2011, alltså om 18 månader. Vidare i intervjun gör han klart att han inte tänker flytta till USA, då hans familj och vänner bor i norra London. Även om det finns en bra miljö med en brittisk gruppering i Hollywood är det ändå inget som går upp mot London. Roberto Orci & Alex Kurtzman berättar samtidigt för Collider att studion vill att den nya filmen skall komma ut så snart som möjligt, men att det ännu inte är klart om JJ Abrams får förtroendet en gång till. Med den kassasuccé som den senaste filmen var så är svaret dock ganska givet. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted July 1, 2009 Report Share Posted July 1, 2009 menar de inte den trettonde filmen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 1, 2009 Report Share Posted July 1, 2009 Den elfte filmen gavs ut i maj 2009 och jag tror att det därefter blir den tolfte filmen som kommer ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted July 1, 2009 Report Share Posted July 1, 2009 Med tanke på alla specialeffekter har jag svårt att tro att man skulle klara av efterarbetet på bara sex månader. Snarare kan jag tänka mig filmning om ett år och biopremiär 18 månader efter det. Vilket torde bli 2012. Men man vet aldrig. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Beror på hur mycket specialeffekter det blir, det kanske blir mer annat denna gång. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts