Nyhet Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 (edited) Som vi tidigare rapporterat kommer WCTs treffar att vara på Biograf Roy, på Avenyn i Göteborg, med början i höst. Det är en mindre, men gemytligare och närmare biograf än tidigare och kommer troligen sitta som hand i handsken för den Göteborgsbaserade föreningen. Den 5 september är det dags för den första treffen och avsnitten som då visas är ett dundrande val med diverse olika avsnitt med spännande rymdstridsscener i. Vi ser Star Trek-karaktärerna kämpa mot övernaturliga motståndare, såväl som klingoner, borger och många fler. Läs mer i vår aktivitetsdatabas. West Coast Trekkers träffas varannan månad för större visningar. Den grundades i december 1996 och lagom till den 50:e Göteborgsvisningen i slutet av detta år fyller de alltså 13 år. Man måste vara medlem i föreningen eller i någon av systerföreningerna Trekkers i södra Sverige/Stockholm Trekkers för att gå med på treffarna och inträdet är 140 kronor (70 kronor om man har en kostym). Källa [ Till originalnyheten ] Edited January 7, 2010 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 Skit också!! Det verkar som att det inte är tänkt att jag ska gå på dessa treffar, första gången i år kunde jag inte av någon anledning jag inte kommer ihåg, andra gången kunde jag inte för att jag hade golftävling och nu är det golftävling igen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 Det positiva är att om du kommer till nästa treff i november och blir medlem då så gäller medlemskapet även för hela 2010! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 Då borde det iaf inte vara golftävling Det var bra att veta, tack så mycket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 Den träffen har ska jag försöka bevista. Flera bra avsnitt som passar i en biograf. Ska även bli intresant att få se hur Roy är. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Jag ska dit för första gången på flera år (det har inte blivit av på evigheter) och jag ska dessutom ta med mig flickvännen på hennes första treff Känns som ett härligt tema att starta "den nya tiden" med så jag ser fram emot det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 Alla som kommer på treffen - det vore jättekul att få säga hej och få ett ansikte på er! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts