Nyhet Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 (edited) Sisko och besättningen ombord Deep Space Nine blir serietidning igen, skriver Comicscontinuum.com. I december släpper IDW första numret av Fool´s Gold. Handlingen är som följer: I Fool´s gold översvämmas Deep Space Nine av tjuvar, lyckosökare, prisjägare och andra skurkar. Kira och Odo måste ta reda på varför de är här. Kan de lösa gåtan före rymdstationens besökare skapar stora problem? Som vanligt när det gäller IDW blir det en miniserie i flera delar. Hur många nummer det blir och när de släpps är dock just nu okänt. Källa [ Till originalnyheten ] Edited September 29, 2009 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 (edited) Under vilket årtal kommer dessa serietidningar utspela sig, jag vill gärna läsa dem, men jag vill inte få mitt DS9 tittande spoilat :P Edited September 29, 2009 by Mr Trek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Vad härligt att höra! Det här har jag längat efter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 Var kan man köpa dem? Amazon eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 Alternativt Ebay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted October 1, 2009 Report Share Posted October 1, 2009 Var kan man köpa dem? Amazon eller? IDW säljer även prenumerationer på sin hemsida. Tror dock inte de är uppe än för dessa tidningarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts