Jump to content

Heroes läggs ned i vår

Nyhet

Recommended Posts

Superhjälteserien Heroes läggs ner i maj nästa år, skriver Airlockalpha.com.

Källor inom NBC som sajten har talat med hävdar att producenterna snart ska börja tänka på att knyta ihop serien.

Officiellt förnekar NBC detta, men Heroes har haft vikande tittarsiffror under ett par år och fick lägre budget inför årets säsong.

I serien som är inne på sin fjärde säsong spelar Zachary Quinto (Spock) skurken Sylar.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Edited by Nyhet

Jag gillar Heores men jag tycker att dom gör rätt som knyter ihop säcken! Det blir lite väl mycket grädde på moset med otroliga superkrafter hela tiden. Synd bara att dom inte kortade ner LOST med hälften. Jag tröttnade på lost men gjorde ett ryck när serien började lida mot sitt slut men missade hela tiden avsnitten då dom gick på så skumt tid.

Personligen tycker jag att både Heroes och Lost drabbades av samma öde; dom blev för röriga i handlingen! I Heroes t.ex. är det ett elände att hela tiden hålla reda på vilka som är dom Goda och vilka som är dom Onda, dessutom skiftar det ju hela tiden. Nä, jag har faktiskt slutat titta på båda serierna. Tacka vet jag Star Trek som har lite struktur i sina serier.

Edited by Fleetadmiral

Har inte följt serien me har funderat på att börja göra det. Alla säger att det är så bra, men det går på en sån värdelös kanal som jag aldrig kollar på att det aldrig blivit av.

Men spelar det någon roll vilken kanal det går på? Om man vill se en serie och har tillgång till kanalen så är det väl bara att spana? :)

Till skillnad från "The Holy Three" tycker jag TV4 har många bra underhållsprogram & dramaserier. Visst är reklamen ett gissel, men den får man stå ut med eftersom den ju finansierar kanalens sändningar. Jag tycker uppriktigt att man bör vara försiktig med att klaga för mycket när vi faktiskt inte betalar ett öre för att se på kanalens program.

• Create New...