Nyhet Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 (edited) Superhjälteserien Heroes läggs ner i maj nästa år, skriver Airlockalpha.com. Källor inom NBC som sajten har talat med hävdar att producenterna snart ska börja tänka på att knyta ihop serien. Officiellt förnekar NBC detta, men Heroes har haft vikande tittarsiffror under ett par år och fick lägre budget inför årets säsong. I serien som är inne på sin fjärde säsong spelar Zachary Quinto (Spock) skurken Sylar. Källa [ Till originalnyheten ] Edited November 1, 2009 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 Jag gillar Heores men jag tycker att dom gör rätt som knyter ihop säcken! Det blir lite väl mycket grädde på moset med otroliga superkrafter hela tiden. Synd bara att dom inte kortade ner LOST med hälften. Jag tröttnade på lost men gjorde ett ryck när serien började lida mot sitt slut men missade hela tiden avsnitten då dom gick på så skumt tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 (edited) Personligen tycker jag att både Heroes och Lost drabbades av samma öde; dom blev för röriga i handlingen! I Heroes t.ex. är det ett elände att hela tiden hålla reda på vilka som är dom Goda och vilka som är dom Onda, dessutom skiftar det ju hela tiden. Nä, jag har faktiskt slutat titta på båda serierna. Tacka vet jag Star Trek som har lite struktur i sina serier. Edited November 1, 2009 by Fleetadmiral Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 Sant! Att dom inte hajar att folk tröttnar när det sticker iväg åt alla håll och byts allianser till höger och vänster. Heroes har ju nu haft just ovanstående. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 Jag kan bara instämma. Lost och Heroes är välgjorda och det jag har sett är bra, men det är för mycket arbete att hänga med och det pågår för länge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 Har inte följt serien me har funderat på att börja göra det. Alla säger att det är så bra, men det går på en sån värdelös kanal som jag aldrig kollar på att det aldrig blivit av. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 Har inte följt serien me har funderat på att börja göra det. Alla säger att det är så bra, men det går på en sån värdelös kanal som jag aldrig kollar på att det aldrig blivit av. Men spelar det någon roll vilken kanal det går på? Om man vill se en serie och har tillgång till kanalen så är det väl bara att spana? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 Eftersom jag nästan aldrig zappar TV4 så ser man aldrig reklamen, vilket leder till att man inte har koll på vilken dag det går, när säsongsstarten är, etc. Det har därför aldrig blivit av. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerZerk Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 Såg på Heroes ett tag men tröttnade pga att det blev för rörigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 Till skillnad från "The Holy Three" tycker jag TV4 har många bra underhållsprogram & dramaserier. Visst är reklamen ett gissel, men den får man stå ut med eftersom den ju finansierar kanalens sändningar. Jag tycker uppriktigt att man bör vara försiktig med att klaga för mycket när vi faktiskt inte betalar ett öre för att se på kanalens program. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 Äh, är det mest skräp så är det bara så. Att det är gratis spelar ingen roll för min del. Link to comment Share on other sites More sharing options...
747 Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 Man borde lagt ner serien efter första säsongen. Tycker att den bara blir sämre och sämre. Ett praktexempel på hur man inte tar vara på ett intressant koncept utan låter det havererar fullständigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts