Jump to content
Sign in to follow this  
Nyhet

"Nimoy är en dark horse inför Oscarsgalan"

Recommended Posts

Leonard Nimoy, Spock Prime i Star Trek, kan bli nominerad som bästa skådespelare i en biroll på Oscarsgalan i vår. Det tror Hollywoods branschtidning Variety.

Så här skriver tidningen om Nimoys insats:

"...Leonard Nimoy, reprising his role as the original Spock with grandfatherly warmth; he could be a dark-horse for supporting actor honors."

Källa

[ Till originalnyheten ]

Det skulle ju vara helt otroligt om han skulle bli nominerad för en Oscar i rollen som Spock. Helt fantastiskt, hoppas verkligen han blir det. Bara nomineringen skulle vara hur stort som helst, om han sen skulle vinna :w00t:

Usch på både Blurayn och Millennium Falcon antydningarna, men jag skulle definitivt följa galan, men det gör jag ju varje år, inte ens faktumet att jag var i New York när det hölls i år hindrade mig från att se galan på TV :)

Det vore något att se Nimoy på Oskarsgalan. Om någon i Star Trek ska vara med där så är han en av de mest passande.

Dock känner jag mig kluven. Är det så att ST nu plattsar i Oskars-sammanhang :huh: . Jag har aldrig känt att ST hör hemma hoss de där mega-filmfolket och deras värld. Känner inte igen Star Trek längre.

Edited by Unkas

Det vore något att se Nimoy på Oskarsgalan. Om någon i Star Trek ska vara med där så är han en av de mest passande.

Dock känner jag mig kluven. Är det så att ST nu plattsar i Oskars-sammanhang :huh: . Jag har aldrig känt att ST hör hemma hoss de där mega-filmfolket och deras värld. Känner inte igen Star Trek längre.

Håller med dej på den punkten att man inte känner igen star trek riktigt längre.

Men det utesluter inte för min del att Nimoy får ett erkännande för sina insatser som skådespelare under alla år!

Sign in to follow this  

• Create New...