Nyhet Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 Leonard Nimoy, Spock Prime i Star Trek, kan bli nominerad som bästa skådespelare i en biroll på Oscarsgalan i vår. Det tror Hollywoods branschtidning Variety. Så här skriver tidningen om Nimoys insats: "...Leonard Nimoy, reprising his role as the original Spock with grandfatherly warmth; he could be a dark-horse for supporting actor honors." Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 Now THIS is a award that makes a big bang! Låt oss hoppas! Han förtjänar det av så många anledningar! Tänk om det blir så att man sitt uppe en natt här framledes för att se Oscarsgalan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 Det skulle ju vara helt otroligt om han skulle bli nominerad för en Oscar i rollen som Spock. Helt fantastiskt, hoppas verkligen han blir det. Bara nomineringen skulle vara hur stort som helst, om han sen skulle vinna Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Ja och du skulle vara uppe och spela in det på din millenium falcon-blue ray spelare! :visslar: Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Usch på både Blurayn och Millennium Falcon antydningarna, men jag skulle definitivt följa galan, men det gör jag ju varje år, inte ens faktumet att jag var i New York när det hölls i år hindrade mig från att se galan på TV Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Är inte oscarsgalan den 21 januari? Eller var det presidentinstallationen som var då? *Funderar* däromkring var det i alla fall. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Nu snackar vi en av de två galor inom filmvärlden jag bryr mig lite om!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Är inte oscarsgalan den 21 januari? Eller var det presidentinstallationen som var då? *Funderar* däromkring var det i alla fall. J. Presidentinstallationen. Oscarsgalan är i slutet av februari. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Självklart ska Nimoy bli uppmärksammad för sin rollprestation. Det är ingen skådis som blivit nominerad för sin STroll någonsin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 (edited) Det vore något att se Nimoy på Oskarsgalan. Om någon i Star Trek ska vara med där så är han en av de mest passande. Dock känner jag mig kluven. Är det så att ST nu plattsar i Oskars-sammanhang . Jag har aldrig känt att ST hör hemma hoss de där mega-filmfolket och deras värld. Känner inte igen Star Trek längre. Edited November 17, 2009 by Unkas Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Det vore något att se Nimoy på Oskarsgalan. Om någon i Star Trek ska vara med där så är han en av de mest passande. Dock känner jag mig kluven. Är det så att ST nu plattsar i Oskars-sammanhang . Jag har aldrig känt att ST hör hemma hoss de där mega-filmfolket och deras värld. Känner inte igen Star Trek längre. Håller med dej på den punkten att man inte känner igen star trek riktigt längre. Men det utesluter inte för min del att Nimoy får ett erkännande för sina insatser som skådespelare under alla år! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts