Jump to content

"Nimoy är en dark horse inför Oscarsgalan"

Nyhet

Recommended Posts

Leonard Nimoy, Spock Prime i Star Trek, kan bli nominerad som bästa skådespelare i en biroll på Oscarsgalan i vår. Det tror Hollywoods branschtidning Variety.

Så här skriver tidningen om Nimoys insats:

"...Leonard Nimoy, reprising his role as the original Spock with grandfatherly warmth; he could be a dark-horse for supporting actor honors."

Källa

[ Till originalnyheten ]

Det vore något att se Nimoy på Oskarsgalan. Om någon i Star Trek ska vara med där så är han en av de mest passande.

Dock känner jag mig kluven. Är det så att ST nu plattsar i Oskars-sammanhang :huh: . Jag har aldrig känt att ST hör hemma hoss de där mega-filmfolket och deras värld. Känner inte igen Star Trek längre.

Edited by Unkas

Det vore något att se Nimoy på Oskarsgalan. Om någon i Star Trek ska vara med där så är han en av de mest passande.

Dock känner jag mig kluven. Är det så att ST nu plattsar i Oskars-sammanhang :huh: . Jag har aldrig känt att ST hör hemma hoss de där mega-filmfolket och deras värld. Känner inte igen Star Trek längre.

Håller med dej på den punkten att man inte känner igen star trek riktigt längre.

Men det utesluter inte för min del att Nimoy får ett erkännande för sina insatser som skådespelare under alla år!

• Create New...