Gå till innehåll

80 medlemmar har röstat

1. 1. Star Wars

• Episode I, The Phantom Menace
      3
    • Episode II, Star Wars: Attack of the Clones
      6
    • Episode IV, A new hope
      12
    • Episode V, The Empire strikes back
      33
    • Episode VI, Return of the Jedi
      24

Rekommenderade inlägg

Postad

Förstå mig rätt här, men jag tycker det är konstigt att man sörjer mer när ett gäng nallar dör än när över 100,000 män dör (dödsstjärnan som blev förstörd). Är det bara jag som är cynisk eller?

• Svar 145
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
Förstå mig rätt här, men jag tycker det är konstigt att man sörjer mer när ett gäng nallar dör än när över 100,000 män dör (dödsstjärnan som blev förstörd). Är det bara jag som är cynisk eller?

ja men dom skit högarna förtjäna att dö....

Postad

Egentligen inte. Som Ben säger: Mycket som vi håller sant beror på våra åsikter.

Imperiesnubbarna trodde de gjorde något bra, vilket var att ena galaxen. Så: Jag tycker fortfarande ewookerna förtjänar att dö...

Postad
Egentligen inte. Som Ben säger: Mycket som vi håller sant beror på våra åsikter.

Imperiesnubbarna trodde de gjorde något bra, vilket var att ena galaxen. Så: Jag tycker fortfarande ewookerna förtjänar att dö...

inmgen förtjänar ju att dö....

Postad (redigerade)
ingen förtjänar ju att dö....

det är helt rätt.......

som Gandlalf (i sagan om ringen) sa: (var inte riktigt så här, men ungefär)

Frodo: Bildo borde ha dödat Gollum, när han hade chansen

Gandalf: En del förtjänar att dö, och en del som är döda förtjänar att leva. Kan du få dom att leva igen??

Frodo: N??

Gandalf: Var då inte så snabb på att dela ut dödsdomar

Tror att det var så

men du skrev innan

ja men dom skit högarna förtjäna att dö...
Redigerad av P'tack
Postad
ingen förtjänar ju att dö....

det är helt rätt.......

som dom sa i nån film eller nåt:(tror att det var så här)

-En del förtjänar att dö, och en del som är döda förtjänar att leva. Kan du få dom att leva igen??

-Nä

-Var då inte så snabb på att dela ut dödsdomar

Tror att det var så

men du skrev innan

ja men dom skit högarna förtjäna att dö...

oskyldiga förtjänar inte att dö men dom på dödsstjärnarn hade ju dödat miljonber personer innan då förtjänar man inte att leva om man är massmördare och om man hade låtit dom leva hade många mer personer nog blivit mördade...

Men dom där små typerna dom karnse tänkta att ha dom som middag men dom har åtminstone inte mördat miljoner av personer....   ???

Postad
Jaha? Hur vet du det då? Dom (nallarna) kanske hade en kartell och delat upp universum mellan sig? De kanske t.o.m hade en egen dödsstjärna!

jag håller med...men deras teknoligi var inte jätte avancerad,,,,,men dom kanske bara skämtade...

Postad

Det är ju en dal av täckmanteln! Dom är egentligen superavancerade och har grävt ut månens (Endor) innindömme och har det som en enorm "parkeringsplats" för sin enorma stjärnflotta.

Postad
Förresten såg du inte hur bra den där ewooken körde den där speedern? Det var ju som om han aldrig hade gjort annat! (Förutom i början då då men iaf.)

du nallen höll ju på att flygga av i filmen han var inte bra på att köra den....

Postad
oskyldiga förtjänar inte att dö men dom på dödsstjärnarn hade ju dödat miljonber personer innan då förtjänar man inte att leva om man är massmördare och om man hade låtit dom leva hade många mer personer nog blivit mördade...

Men dom där små typerna dom karnse tänkta att ha dom som middag men dom har åtminstone inte mördat miljoner av personer....   ???

Alla på dödsstjärnan var ju inte skyldiga till att miljarder dog. Tänk på alla stackars städare och reperatörer som strök med när stjärnan exploderade.

Postad

sörja? hallå, vi vet att det är film vi kollar på va?

Postad

Men vissa börjar ju gråta när nallarna (Som har en kartell och som har delat upp universum mellan sig) dör, men inte när miljoner stackars städare och andra snubbar dör. Det är ju nästan sjukt...

Postad

Alla på dödsstjärnan var ju inte skyldiga till att miljarder dog. Tänk på alla stackars städare och reperatörer som strök med när stjärnan exploderade.

Städare?? reperatörer?? hade dom sånt på dödsstjärnan??

Postad
Städare?? reperatörer?? hade dom sånt på dödsstjärnan??

Vem trodde du fixa allt när det gick sönder. Visst det mesta sköttes nog av droider, men det måste ju ha funnits männinskor som inte hade nått med själva sönderskjutandet att göra.

Postad
Just det. Tänk på alla stackars satar som skulle varit hemlösa och fattiga om de inte fått gå omkring med en skurhink på dödsstjärnan. Men nu är dom döda istället.

ähhhhh... tar man inte ställning mot det som är fel så är man del i att göra saker värre. nallebjörnan tog ju utan rädsla ställning mot det onda imperiet, det gjorde inte städarna.

St??darna=ondskefulla skurkar därför måste de dö  :)

Postad
Städarna var oskyldiga. Imperiet gav högre lön än Rebellerna...

Jo men rebellerna erbjöd värme och kärlek.

Ok jag vet att vi är riktigt OT nu. Jag ger mig ska inte tjabba mer.

Postad

ja eller när planeten pajas (som leia bodde på) så var det bara "jaha, och?"

jag vet, jag skulle inte skriva detta, men jag kunde inte låta bli

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...