Gå till innehåll
Essray

SF-konvent i framtiden

Rekommenderade inlägg

Ja var på StoCon och tyckte att det definitivt var bland det bästa jag varit med om. Så därför undrar jag om det blir några fler konvent i sverige/norden/norra europa i år eller nästa år. FinnCon finns det vist ngt som heter, skall vara i augusti nästa år. Hörde talas om ngt som heter Fantastica, eller ngt i den stilen och SveCon. Någon son kan berätta mer om dem? Och ngn som vet om det blir ett StoCon 2003?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Jag vet inte, har aldrig varit på något konvent/mässa liknande innan. Det var en kompis som sa det.

Är det värt att åka på det då?

Ja, det är kul, i år kommer ju dessutom Rutger Hauer (från Blade Runner med mera). Det är mest leksaker, Star Wars-leksaker, samt lite prylar, men oxå lite (dock för lite) saker från filmer som Aliens, Star Wars och så vidare. Så gillar du att sci-fi så tycker jag du ska dit, det finns en del o titta på, lite saker att köpa samt sen kan man få träffa lite skådisar. Men, som sagt, det är inte så mkt trek...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det kan nog bli en del trek där trots allt, har nämligen just fått reda på att WCT kommer att vara där, så jag kommer nog också att åka dit (har anmällt mig som frivillig att hjälpa till i deras monter). :D:D:D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ST kommer också att ha månter där. Samt fixa något special på focus dan innan (på fredagen) :w00t:  :w00t:

Jasså, får WCT:are också vara med?

Det är bara ett rycke jag hör vet inte mer än

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Det är bara ett rycke jag hör vet inte mer än

Berätta så fort du får höra nåt. Jag kan tyvärr inte vara där förrän vid 20-tiden, men det kanske inte börjar tidigare. *Hoppas, Hoppas*

Dela detta inlägg

Länk till inlägg