Crayle Postad 30 Oktober, 2002 Rapport Postad 30 Oktober, 2002 Duktig Essray. Trekkies ska man ha. Nu ska du bara köpa Free Enterprise oxå. Själv gjorde jag av med ca 1200 på mässan =D
Essray Postad 30 Oktober, 2002 Författare Rapport Postad 30 Oktober, 2002 Duktig Essray. Trekkies ska man ha. Nu ska du bara köpa Free Enterprise oxå. Själv gjorde jag av med ca 1200 på mässan =D Free Enterprise? (Kom på att jag köpte två nya uniformer också, en ST:VI-affisch, och en hel bunt med vykort, usch vad man gör av med pengar :blink: )
Crayle Postad 30 Oktober, 2002 Rapport Postad 30 Oktober, 2002 det är en film där william shatner spelar sig själv det handlar om 2 sci-fi nördar som hänger med shatner i los angeles
Morn Postad 30 Oktober, 2002 Rapport Postad 30 Oktober, 2002 Duktig Essray. Trekkies ska man ha. Nu ska du bara köpa Free Enterprise oxå. Själv gjorde jag av med ca 1200 på mässan =D Free Enterprise? (Kom på att jag köpte två nya uniformer också, en ST:VI-affisch, och en hel bunt med vykort, usch vad man gör av med pengar :blink: ) Ja fast till de priser du köpte för så var det rana rama rånet
Essray Postad 30 Oktober, 2002 Författare Rapport Postad 30 Oktober, 2002 Ja fast till de priser du köpte för så var det rana rama rånet Håller med om att "Trekkies" var hiiskligt dyr, men jag var rätt nöjd med prisererna hos ST. Och jag är ST evigt tacksam för att jag fick köpa en commbadge. Förresten, angående London: Har du hört ngt mer från den som kunde fixa ett plan?
Ella Postad 30 Oktober, 2002 Rapport Postad 30 Oktober, 2002 Förresten, angående London: Har du hört ngt mer från den som kunde fixa ett plan? Va? Är det nån som kan fixa ett plan? Ett eget? Vad har ni för kontakter egentligen??
Essray Postad 30 Oktober, 2002 Författare Rapport Postad 30 Oktober, 2002 Va? Är det nån som kan fixa ett plan? Ett eget? Vad har ni för kontakter egentligen?? Det var Morn som sa ngt om det i söndags. Var det förresten ngn som tittade på Wimans förut? Massor med trekkers var med där. Sandor blev intervjuad, och alla från WCT-montern var med i bild, även om vissa var med lite mindre än andra. (Det enda som syntes av mig, var min hand ) (*Brukar ej kolla på sådant barnsligt skräp, men jag fick höra om detta i förväg*)
thestargaze Postad 30 December, 2002 Rapport Postad 30 December, 2002 (redigerade) Jag undrar om någon kunde berätta vad som händer i dessa stora Star trek conevenstions som till exempel fedcon, galieo7... Jag undrade om någon från denna forum någonsin hade gått på en sådan convection. Sedan så undrade jag om hur det var och om det var att rekomendera... Jag funderar nämligen att själv gå på en sådan tillställning. Jag skulle gärna vilja gå på den i London nu i januari, men kan inte.... Jag tycker att det verkar coolt... //Mvh Mariah Redigerad 30 December, 2002 av Mariah
Emher Postad 30 December, 2002 Rapport Postad 30 December, 2002 Är det något som vet var annars är London utställningen kommer vara? Hörde att den skulle åka på världsturne.
Crayle Postad 5 Januari, 2003 Rapport Postad 5 Januari, 2003 London hit o London dit. Stockholm då????
Ella Postad 6 Januari, 2003 Rapport Postad 6 Januari, 2003 London hit o London dit. Stockholm då???? Vaddå Stockholm? Vad händer där nu?
Crayle Postad 7 Januari, 2003 Rapport Postad 7 Januari, 2003 Ja alltså SF-konvent i Sthlm är väl inte så intressant. Det vore ju roligare med något bra SF-konvent i Stockholm eller så, det som var förra året var ju bra.
Morn Postad 7 Januari, 2003 Rapport Postad 7 Januari, 2003 Ja alltså SF-konvent i Sthlm är väl inte så intressant. Det vore ju roligare med något bra SF-konvent i Stockholm eller så, det som var förra året var ju bra. Det var mycket fint det var det. i år blir det nog bättre skulle jag tro.
Essray Postad 7 Januari, 2003 Författare Rapport Postad 7 Januari, 2003 i år blir det nog bättre skulle jag tro. Så det blir ett i år med? När? Var? Hur?
Morn Postad 7 Januari, 2003 Rapport Postad 7 Januari, 2003 (redigerade) i år blir det nog bättre skulle jag tro. Så det blir ett i år med? När? Var? Hur? I år så tror jag att det är något som heter fantastika som ska hända. Jag har ingen riktig info än, men det kommer. Dock så har detta kommit från vår Peter i Stockholm trekkers. Ja det är OT men det tål att sägas ofta. Hej alla Trekkers. Stockholm Trekkers har den stora äran och glädjen att presentera årets filmhändelse för Er. Star Trek: Nemesis, förhandsvisning på Bio Focus Lördagen den 15 Februari!! Förutom Nemesis blir det lite trivia, utlottningar mm. Platsbokning till visningen påbörjas på Stockholm Trekker videodag Lördagen den 18 Januari. Medlemsskap gäller, och kan lösas på plats. Filmen ÄR bra, det kan jag säga med gott mod. Har precis kommit hem efter att ha varit på UIP och tittat på den. -- Hälsningar // Peter Redigerad 7 Januari, 2003 av Morn
Crayle Postad 7 Januari, 2003 Rapport Postad 7 Januari, 2003 (redigerade) Jo Star Trek Nemesis det blir kul undrar om det blir fullt hus? Redigerad 7 Januari, 2003 av Crayle
Crayle Postad 7 Januari, 2003 Rapport Postad 7 Januari, 2003 Var ligger Bio Focus? Stockholm, sen är det grön linje mot Hagsätra. Där går du av, sen går du ut (en utgång), vänster, till höger vid matbutiken och rakt fram några sekunder, sedan har du Bio Focus till höger.
Emher Postad 8 Januari, 2003 Rapport Postad 8 Januari, 2003 (redigerade) Var ligger Bio Focus? Stockholm, sen är det grön linje mot Hagsätra. Där går du av, sen går du ut (en utgång), vänster, till höger vid matbutiken och rakt fram några sekunder, sedan har du Bio Focus till höger. Okej, då är det väl bäst för mig att jag kommer på videodagen så jag kan bli medlem och boka platser När börjar det? Jag hittade nämligen inget program på hemsidan. Redigerad 8 Januari, 2003 av Emher
Crayle Postad 9 Januari, 2003 Rapport Postad 9 Januari, 2003 Hemsidan är inte bara dålig, den är fruktansvärd. De borde göra en HELT NY HEMSIDA med lite up-to-date information.
Emher Postad 10 Januari, 2003 Rapport Postad 10 Januari, 2003 (redigerade) Hemsidan är inte bara dålig, den är fruktansvärd. De borde göra en HELT NY HEMSIDA med lite up-to-date information. Ja, det kan jag väl hålla med om, eftersom det inte finns något schema för nästa gång! Anledningen till att jag vill veta är för att jag vill veta när jag måste kliva upp, eftersom jag bor en bit norr om stan. Samt om någon kan säga n??r det är bra att vara där? PS. Det är väl ändå okej att komma i sin ST-uniform? DS. Redigerad 11 Januari, 2003 av Emher
Essray Postad 11 Januari, 2003 Författare Rapport Postad 11 Januari, 2003 Ja, det kan jag väl hålla med om, eftersom det inte finns något schema för nästa gång! Anledningen till att jag vill veta är för att jag vill veta när jag måste kliva upp, eftersom jag bor en bit norr om stan. Samt om någon kan säga när det är bra att vara där? PS. Det är väl ändå okej att komma i sin ST-uniform? DS. Börjar alltid kl 10, men va där typ en tio min i förväg, tar typ ingen tid alls att gå från T-banan. Det är väl snarare inte ok att komma utan ;) (inte om man har en iaf...) Annars brukar dessa saker diskuteras i Trekkerföreningar (II)
thestargaze Postad 5 April, 2003 Rapport Postad 5 April, 2003 Vad gör man egentligen på sådana möten? Är det värt det? Har någon av er varit på utländska ST möten? :borg2:
Ella Postad 5 April, 2003 Rapport Postad 5 April, 2003 Vad gör man egentligen på sådana möten? Är det värt det? Har någon av er varit på utländska ST möten? :borg2: Jag har! Jag var på Star Trek Voyager: The Return i Blackpool, England för två år sedan. Du kan läsa mer om det här. Men det var helt klart värt det (jag var där på semester samtidigt + att jag skulle träffa chat-kompisar, ska man bara åka på ett konvent i ett annat land ska man nog vara ordentligt besatt av serien ;)). Summan av kardemumman är väl iaf att jag gärna skulle göra om det.
*voyboy* Postad 5 April, 2003 Rapport Postad 5 April, 2003 Skulle gärna åka på ett konvent i USA och träffa lit skådespelare och få autografer, men har tyvärr inte pengar. Får vänta tills det blir ett konvent i Mariestad.... /haha
Rekommenderade inlägg