Crayle Postad 19 September, 2002 Rapport Postad 19 September, 2002 Vad har mitt utklädande med att göra om jag jobbar för ST eller inte?
Mr Borg Postad 19 September, 2002 Rapport Postad 19 September, 2002 Jasså London ja. Det får man väl göra då, det är ju inte så dyrt att åka dit så. Får sy en kostym lagom tills dess med.
Crayle Postad 20 September, 2002 Rapport Postad 20 September, 2002 Ska vi fixa gruppresa??? Vilka hänger med??
Essray Postad 20 September, 2002 Författare Rapport Postad 20 September, 2002 Jag är med, under förutsättning att det inte blir för dyrt.
Ella Postad 20 September, 2002 Rapport Postad 20 September, 2002 Kollade bland WCT:s nyheter och upptäckte att det ska vara ett konvent i London, i Januari. Ngn som skall åka dit? (mer info finns här) Jag. Ska. Dit. Har önsketänkt/planerat det hur länge som helst, och nu när dom har skakat fram *ännu* mer gäster är det ju ett måste! *pluggar lite engelska för att slippa tunghäfta vid ev. möten med skådisarna* London är ju nära också Jag har inte kommit in på creationent.com på flera dagar, om det är nån som gör det så kan den kanske kolla priset för biljetterna?
Crayle Postad 20 September, 2002 Rapport Postad 20 September, 2002 Convention Tickets: GOLD WEEKEND PACKAGE TICKETS: This is the "upscale" way to attend the weekend convention (all three days). You will receive the following: 1) Best reserved seating in our main theatre for all three days of the convention. This specific seat is yours, come and go, throughout the entire daily convention. 2) Admission to our limited attendance cocktail reception on Friday Evening, celebrating the release of Star Trek: Nemesis (hors d'oerves and cash bar). 3) Best reserved seating in our main theatre for Saturday night's theatrical performance featuring some of our major celebrities (exact title to be announced). 4) Complimentary in-person autograph with William Shatner 5) Complimentary in-person autograph with Kate Mulgrew 6) Complimentary in-person autograph with Michael Dorn 7) Complimentary in-person autograph with Gates McFadden 8) Complimentary in-person autograph with Alexander Siddig Note: Jennifer Lien charges a nominal fee for her autograph 9) Admission to the Exhibit Room 10) One of our famous "Trek-Treat" Cards which gives you complimentary gifts throughout the exhibit room during the convention. GOLD WEEKEND PACKAGE TICKETS are priced as follows. Your credit card will be charged in U.S. Dollars $469 ($399 ticket price plus $70 VAT) plus a standard handling fee per ticket ordered of $4.50 USD. The estimated charge (depending on current exchange rates) for U.K. customers in British Pounds is £304 which includes VAT and standard ticket handling fee. Note: Lower-priced ticketing options will be announced in the near future.
Ella Postad 20 September, 2002 Rapport Postad 20 September, 2002 Tack för infon. Men; Oj då... 4000:-... Får nog bli en billigare biljett för min del isåfall... "Note: Jennifer Lien charges a nominal fee for her autograph" Och varför i hela friden gör hon så?? Så känd är hon ju inte...
Crayle Postad 20 September, 2002 Rapport Postad 20 September, 2002 Därför hon får inga pengar annars? Det ovan var typ superlyx, det finns väl biljetter för oss vanliga dödliga oxå får man hoppas...
Mr Borg Postad 22 September, 2002 Rapport Postad 22 September, 2002 Sedan ska man ha råd att åka dit och sedan hotell och mat....
Ella Postad 22 September, 2002 Rapport Postad 22 September, 2002 Sedan ska man ha råd att åka dit och sedan hotell och mat.... Ja, men flygbiljett, boende och mat kan vara billigare än den där lyx-biljetten... *suck* Vart är världen på väg? Undrar om dom får många såna biljetter sålda.... :blink: Då måste man nog vara ett riktigt fanatiskt fan.
Crayle Postad 22 September, 2002 Rapport Postad 22 September, 2002 Tja grejen är ju att pundet är svindyrt/kronan är skitbillig så det blir ju b**sdyrt...
Essray Postad 30 September, 2002 Författare Rapport Postad 30 September, 2002 Läste från ngn mailinglista att Nemesis skall ha europa-premiär under konventet i London.
Ella Postad 30 September, 2002 Rapport Postad 30 September, 2002 Läste från ngn mailinglista att Nemesis skall ha europa-premiär under konventet i London. Ytterligare en anledning till att vilja åka dit... Varför är man inte miljonär?
Quiet Postad 30 September, 2002 Rapport Postad 30 September, 2002 Därför hon får inga pengar annars? Det ovan var typ superlyx, det finns väl biljetter för oss vanliga dödliga oxå får man hoppas... Asså, jag surfade runt lite nyss, och jag hittar verkligen ingen info om några andra biljetter. Kostar det 4 pix har jag verkligen inte råd .. ska vi börja spela på triss, Ella?
Ella Postad 30 September, 2002 Rapport Postad 30 September, 2002 Därför hon får inga pengar annars? Det ovan var typ superlyx, det finns väl biljetter för oss vanliga dödliga oxå får man hoppas... Asså, jag surfade runt lite nyss, och jag hittar verkligen ingen info om några andra biljetter. Kostar det 4 pix har jag verkligen inte råd .. ska vi börja spela på triss, Ella? Det måste komma General Admission tickets snart (det brukar finnas såna tydligen, fattar inte varför detta ska vara undantag), dom kommer ju vara billigare, men frågan är ju *hur* mycket billigare... Triss? Tja, jag vinner aldrig på det, men jag har inget bättre förslag till snabba pengar så... ;)
Crayle Postad 30 September, 2002 Rapport Postad 30 September, 2002 Flyg till London är väl billigt nu? Sen gäller det o hitta nåt bra vandrarhem... eller supercampa med 10 pers på ett hotelrum =D
Essray Postad 30 September, 2002 Författare Rapport Postad 30 September, 2002 Finns det några WCT:are på forumet som skall vara med 26-27 oktober i Sollentuna? Och läste ngnstans att ST skall visa "Blade Runner", den 25:e. Stämmer det, och hur dags isåfall, (och är det bara "Blade Runner", för den har man ju sett)?
Pjotr'k Postad 30 September, 2002 Rapport Postad 30 September, 2002 Flyg till London är väl billigt nu? Sen gäller det o hitta nåt bra vandrarhem... eller supercampa med 10 pers på ett hotelrum =D Flyg brukar inte vara billigt över jul och nyår. Då får flygbolagen kunder ändå och behöver inte rea bort resorna. Kanske kan man fortfarande få tag på billiga biljetter via Ryan Air. Vandrarhem och hotell finns nog inga billiga till nyårshelgen, tyvärr. Det är ingen som känner någon i Londonområdet som är villig att inhysa ett tiotal personer? ;)
Ella Postad 30 September, 2002 Rapport Postad 30 September, 2002 Här finns det vandrarhem. Har hittat tvåbädds rum, 4 nätter, för 1400:- (700:-/person alltså), inte så farligt eller hur? Dom påstår också att man kan boka senast 24 timmar innan ankomst, men det ska man väl inte lita blint på...
Pjotr'k Postad 1 Oktober, 2002 Rapport Postad 1 Oktober, 2002 Vad sägs om vandrarhemmet Trekinn för 190:- SEK / natt och person? Nåja, jag kommer ändå inte att kunna komma dit. Flyg kostar för mycket och sammantaget har jag inte pengarna.
Essray Postad 1 Oktober, 2002 Författare Rapport Postad 1 Oktober, 2002 Vad sägs om vandrarhemmet Trekinn för 190:- SEK / natt och person? Nåja, jag kommer ändå inte att kunna komma dit. Flyg kostar för mycket och sammantaget har jag inte pengarna. Ja, det var ju ett passande namn iofs , men ligger det inte lite långt ifrån konventet? St. Cristophers Camden ligger väl allra närmast(av de på sidan), och är ju i den prisklass Ella talar om. Fast de var fullbokade när det gäller 2-bäddsrum, så då får man dela med 10 andra eller ngt i den stilen. Fast iofs, ifall tillräckligt många åker kanske vi kan få ett helt grupprum för bara forumfolk. B)
Mr Borg Postad 1 Oktober, 2002 Rapport Postad 1 Oktober, 2002 Kan inte åka upp till Stockholm på konventet, måste jobba då så jag överlver december månad då jag bara för 1500 kr. av csn och ska betala räkningar på minst 4000 kr. Det håller inte.....
Mr Borg Postad 13 Oktober, 2002 Rapport Postad 13 Oktober, 2002 Någon som kan berätta om hur det var? Jag kunde ju inte åka, och det var nu i helgen va?
Essray Postad 14 Oktober, 2002 Författare Rapport Postad 14 Oktober, 2002 Någon som kan berätta om hur det var? Jag kunde ju inte åka, och det var nu i helgen va? Öhh, va? Om du menar "Scandinavian Scifi- and Toy Convention", på Sollentunamässan, så är det den 26-27oktober, alltså nästnästa hälg.
Mr Borg Postad 14 Oktober, 2002 Rapport Postad 14 Oktober, 2002 aha, men den kan jag inte åka på ändå, jag jobbar då. Och har inga pengar att åka enda till Stockholm, det är ju snart Draken grej igen med.......
Rekommenderade inlägg