Pjotr'k Posted February 13, 2001 Report Share Posted February 13, 2001 Var kan man hitta information om Star Fleet Command? Finns det några beskrivningar gjorda över området, utbildningen, träningar, ansvarig personal, etc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted February 24, 2001 Report Share Posted February 24, 2001 Där'>http://www.geocities.com/p.black/UFP/starfleet.htmlDär står det lite om stället Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 25, 2001 Author Report Share Posted February 25, 2001 Tack för tipset! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archangels Posted May 15, 2001 Report Share Posted May 15, 2001 jag trode att STC var ett spel men efter att ha läst detta inlägg är jag osäker...vad är det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 16, 2001 Author Report Share Posted May 16, 2001 Du menar SFC, inte STC. Star Fleet Command är huvudkvarteret för Star Fleet/Stjärnflottan. Om det sedan även finns ett spel med samma namn så är det bara för att efterapa ett original. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archangels Posted May 16, 2001 Report Share Posted May 16, 2001 ja det finns 2 spel det senaste nyligen släpt om jag inte mins fel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted September 30, 2004 Report Share Posted September 30, 2004 <d<et tror jag stämmer, hur vad det nu med SFC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts