Nyhet Postad 1 April, 2010 Rapport Postad 1 April, 2010 (redigerade) Khan kommer att vara med i Star Trek 12. Dessutom kommer Federationen att hamna i krig med klingonerna. Det avslöjar Firefox News som har läst manuset. För den som vill läsa fler spoilers se här. Källa [ Till originalnyheten ] Redigerad 2 April, 2010 av Nyhet
The Holy Three Postad 3 April, 2010 Rapport Postad 3 April, 2010 Om det nu inte är så att Khan utgör en central roll i nya filmen känns det som en spoiler redan i trådtiteln. Men det är alltså klart nu? Ja, dra på trissor, Hollywood suger officiellt mer än det någonsin gjort förut. Sorgligt, sorgligt, sorgligt.
Supreme Commander JAF Postad 3 April, 2010 Rapport Postad 3 April, 2010 Säkerligen tillhör det avdelningen aprilskämt. J.
Pjotr'k Postad 3 April, 2010 Rapport Postad 3 April, 2010 Vi har överstrukit texten. Dessutom - originalnyheten - ser man att den numera är ordnad i Aprilskämtskategorin... Gå gärna dit och hitta fler äldre aprilskämt från tidigare år. Den roligaste jag minns är den från förra året om en förhandsvisning av Star Trek-filmen - många gick på den och blev småsura över att ha gått på skämtet!
Mr Trek Postad 3 April, 2010 Rapport Postad 3 April, 2010 Den här gick jag på http://www.startrekdb.se/index.php?nyhet_id=1122 jag visste inte att sidan hade aprilskämt då
Pjotr'k Postad 3 April, 2010 Rapport Postad 3 April, 2010 Den var riktigt bra, den nybheten också! Fleetadmiral är riktigt bra på att luras...
The Holy Three Postad 4 April, 2010 Rapport Postad 4 April, 2010 Hahaha, ja, där fick ni mig riktigt bra! Såg inte tråden förrän dagen jag kommenterade (den 3:e), så jag tänkte inte ens på datumet då tråden gjordes, men jag hade nog gått på det ändå :lol: Good one!
Aike Postad 4 April, 2010 Rapport Postad 4 April, 2010 Saken är ju att det mycket väl kan bli såsom skämtaren på Firefox news hittade på <_<
The Holy Three Postad 4 April, 2010 Rapport Postad 4 April, 2010 Ja, det där med Khan har det ju pratats om väldigt mycket, så det skulle inte förvåna mig ett dugg om det till slut blir så.
Rekommenderade inlägg