Nyhet Posted April 1, 2010 Report Posted April 1, 2010 (edited) Khan kommer att vara med i Star Trek 12. Dessutom kommer Federationen att hamna i krig med klingonerna. Det avslöjar Firefox News som har läst manuset. För den som vill läsa fler spoilers se här. Källa [ Till originalnyheten ] Edited April 2, 2010 by Nyhet
The Holy Three Posted April 3, 2010 Report Posted April 3, 2010 Om det nu inte är så att Khan utgör en central roll i nya filmen känns det som en spoiler redan i trådtiteln. Men det är alltså klart nu? Ja, dra på trissor, Hollywood suger officiellt mer än det någonsin gjort förut. Sorgligt, sorgligt, sorgligt.
Supreme Commander JAF Posted April 3, 2010 Report Posted April 3, 2010 Säkerligen tillhör det avdelningen aprilskämt. J.
Pjotr'k Posted April 3, 2010 Report Posted April 3, 2010 Vi har överstrukit texten. Dessutom - originalnyheten - ser man att den numera är ordnad i Aprilskämtskategorin... Gå gärna dit och hitta fler äldre aprilskämt från tidigare år. Den roligaste jag minns är den från förra året om en förhandsvisning av Star Trek-filmen - många gick på den och blev småsura över att ha gått på skämtet!
Mr Trek Posted April 3, 2010 Report Posted April 3, 2010 Den här gick jag på http://www.startrekdb.se/index.php?nyhet_id=1122 jag visste inte att sidan hade aprilskämt då
Pjotr'k Posted April 3, 2010 Report Posted April 3, 2010 Den var riktigt bra, den nybheten också! Fleetadmiral är riktigt bra på att luras...
The Holy Three Posted April 4, 2010 Report Posted April 4, 2010 Hahaha, ja, där fick ni mig riktigt bra! Såg inte tråden förrän dagen jag kommenterade (den 3:e), så jag tänkte inte ens på datumet då tråden gjordes, men jag hade nog gått på det ändå :lol: Good one!
Aike Posted April 4, 2010 Report Posted April 4, 2010 Saken är ju att det mycket väl kan bli såsom skämtaren på Firefox news hittade på <_<
The Holy Three Posted April 4, 2010 Report Posted April 4, 2010 Ja, det där med Khan har det ju pratats om väldigt mycket, så det skulle inte förvåna mig ett dugg om det till slut blir så.
Recommended Posts