Anna Posted May 2, 2010 Report Posted May 2, 2010 Mitt första inlägg! I veckan råkade jag snubbla in på Leonard Nimoys Twittersida. Det är ett verifierat konto och det är definitivt han som skriver och lägger ut bilder. Jag blev så galet "star struck" så jag kände knappt igen mig själv... Det var liksom helt otroligt att denna halvgud satt och twittrade om sin dag och skrev små lustiga inlägg till Bill Shatners twitter. Han finns PÅ RIKTIGT! http://twitter.com/TheRealNimoy http://twitter.com/williamshatner Är det någon annan som har hittat Trek-relaterade twittrare? Hälsningar Anna Quote
thamupp Posted May 2, 2010 Report Posted May 2, 2010 LeVar Burton Will Wheaton Brent Spiner Finns säkert fler men dom brukar jag läsa lite på ibland. :P Quote
Aike Posted May 2, 2010 Report Posted May 2, 2010 Rachael Nichols som spelade Orionkadetten som Kirk fick ihop det med i senaste filmen finns här med. Hon har inte alls lika followers som de ovan nämnda, så hon svarar när folk twittrar henne. Välkommen hit för övrigt! Quote
thamupp Posted May 2, 2010 Report Posted May 2, 2010 Googlade lite och hittade några till: Zachary Quinto Zoë Saldana Simon Pegg Sen så hittade jag en som säger sig vara John Cho men den är inte verifierad, så det är mycket möjligen en fejk. <_< John Cho (Kanske :o) Quote
Supreme Commander JAF Posted May 3, 2010 Report Posted May 3, 2010 Varför så förvånad? Skådespelare är människor de med, tror jag. ;) :P J. Quote
Commander Michels Posted May 3, 2010 Report Posted May 3, 2010 Ämnet är flyttat till Quarks Holosvit/Media /CM Quote
Anna Posted May 6, 2010 Author Report Posted May 6, 2010 Jag kollade in era tips. John Cho verkar definitivt vara "Th Real McCoy" höhö, vad rolig jag var nu... nämen nog är det han trots avsaknad av officiell verifikation. Jag ÄLSKADE Wil Wheatons twitter, han är hur rolig och geekig som helst! Who knew? Jag tycker absolut att det är något alldeles speciellt med att Nimoy och Shatner, 79 år gamla, sitter och twittrar så skönt till varandra och andra. De är faktiskt halvgudar för mig och har så varit sedan 1990 då jag bodde i USA och började titta på Trek. Jag bli helt varm i hjärtat av de lever och verkar må bra, mysgubbarna. Tack för vänligt välkomnande! Anna Quote
Aike Posted May 6, 2010 Report Posted May 6, 2010 (edited) Det kan ju vara assitenter eller barn till dem som twittrar. Jag tror inte att Shatner ens vet hur man använder en dator. Jolene Blalock finns också på Twitter, men uppdaterar sällan. Edited May 6, 2010 by Aike Quote
Supreme Commander JAF Posted May 7, 2010 Report Posted May 7, 2010 Jag kollade in era tips. John Cho verkar definitivt vara "Th Real McCoy" höhö, vad rolig jag var nu... nämen nog är det han trots avsaknad av officiell verifikation. Jag ÄLSKADE Wil Wheatons twitter, han är hur rolig och geekig som helst! Who knew? Jag tycker absolut att det är något alldeles speciellt med att Nimoy och Shatner, 79 år gamla, sitter och twittrar så skönt till varandra och andra. De är faktiskt halvgudar för mig och har så varit sedan 1990 då jag bodde i USA och började titta på Trek. Jag bli helt varm i hjärtat av de lever och verkar må bra, mysgubbarna. Tack för vänligt välkomnande! Anna Jag tror i och för sig att både Nimoy och Shatner skulle bli förnärmade över att bli kallade halvgudar, men vad vet jag? J. Quote
Recommended Posts