Gå till innehåll
Anna

Trek på Twitter

Rekommenderade inlägg

Mitt första inlägg!

I veckan råkade jag snubbla in på Leonard Nimoys Twittersida. Det är ett verifierat konto och det är definitivt han som skriver och lägger ut bilder. Jag blev så galet "star struck" så jag kände knappt igen mig själv... Det var liksom helt otroligt att denna halvgud satt och twittrade om sin dag och skrev små lustiga inlägg till Bill Shatners twitter. Han finns PÅ RIKTIGT!

http://twitter.com/TheRealNimoy

http://twitter.com/williamshatner

Är det någon annan som har hittat Trek-relaterade twittrare?

Hälsningar

Anna

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Rachael Nichols som spelade Orionkadetten som Kirk fick ihop det med i senaste filmen finns här med. Hon har inte alls lika followers som de ovan nämnda, så hon svarar när folk twittrar henne.

Välkommen hit för övrigt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag kollade in era tips. John Cho verkar definitivt vara "Th Real McCoy" höhö, vad rolig jag var nu... nämen nog är det han trots avsaknad av officiell verifikation. Jag ÄLSKADE Wil Wheatons twitter, han är hur rolig och geekig som helst! Who knew?

Jag tycker absolut att det är något alldeles speciellt med att Nimoy och Shatner, 79 år gamla, sitter och twittrar så skönt till varandra och andra. De är faktiskt halvgudar för mig och har så varit sedan 1990 då jag bodde i USA och började titta på Trek. Jag bli helt varm i hjärtat av de lever och verkar må bra, mysgubbarna.

Tack för vänligt välkomnande!

Anna

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det kan ju vara assitenter eller barn till dem som twittrar. Jag tror inte att Shatner ens vet hur man använder en dator.

Jolene Blalock finns också på Twitter, men uppdaterar sällan.

Redigerad av Aike

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag kollade in era tips. John Cho verkar definitivt vara "Th Real McCoy" höhö, vad rolig jag var nu... nämen nog är det han trots avsaknad av officiell verifikation. Jag ÄLSKADE Wil Wheatons twitter, han är hur rolig och geekig som helst! Who knew?

Jag tycker absolut att det är något alldeles speciellt med att Nimoy och Shatner, 79 år gamla, sitter och twittrar så skönt till varandra och andra. De är faktiskt halvgudar för mig och har så varit sedan 1990 då jag bodde i USA och började titta på Trek. Jag bli helt varm i hjärtat av de lever och verkar må bra, mysgubbarna.

Tack för vänligt välkomnande!

Anna

Jag tror i och för sig att både Nimoy och Shatner skulle bli förnärmade över att bli kallade halvgudar, men vad vet jag? J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu