Nyhet Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 Efter flera års negligerande av den officiella webbplatsen för Star Trek, StarTrek.com, har nu äntligen CBS bestämt sig för att göra en ordentlig nystart av den tidigare mycket populära webbplatsen. Sidan kommer att bestå av ett aktivt nyhetsflöde, spännande intervjuer, ett starkt forum, en butik och den mest omfattande Star Trek-databasen på planeten, med en helt nyskapad design. Material från Trekweb, Trektoday och Trekmovie kommer att inkorporeras via rss-flöden. Star Trek-fans kan från och med nu följa med i vad som händer via de officiella Facebook- och Twitter-sidorna. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 Vilken otroligt härlig nyhet, innan har ju sidan varit rena rama skämtet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 Vad trevligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 Det blir kul! De borde länka till icke-engelskspråkiga sidor med som Star Trek Databas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 Jag kommer ihåg när Viacom drev sidan och man var tvungen att vara medlem och betala för att gå in på startrek.com. På tal om skämt menar jag. Nuvarande sidan är ok, tycker jag. Facebook och twitter ärhelt överskattat och trist. Men det ska bli spännande att se hur nya sajten kommer se ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 Facebook har sina poänger, framför allt alla grupper där man diskutera vad man nu är intresserad av men Twitter har jag aldrig fattat riktigt. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts