Gå till innehåll

Star Trek The experience


Essray

Rekommenderade inlägg

Var alldeles nyss inne på TSS:s hemsida, och där fanns det en bild på en som var där (i Las Vegas, alltså). Ngn som vet om han är med på forumet, om det var TSS som anordnade ngn resa dit, eller om TSS:arna har ngn värdefull info på ämnet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu fått svar från WCT (efter en lååååång väntan). De sade att de i nuläget inte kunde hjälpa oss men de föreslog att man skulle lägga ut en förfrågan på wct:s mailing-lista och/eller Svenska Trekkers mailinglista.

Så med risk för att än en gång bli idiotförklarad(andra gången idag), så måste jag säga att jag är en smula osäker på hur man gör sådana saker. Ngn som känner sig manad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
Jag tänkte att man kanske kunde samordna en resa med alla föreningarna i Sverige (WCT, ST, TSS och DQT), jag tror man kan få en viss grupp-rabatt. Vi kanske kunde komma överens om att en ur varje förening här på forumet mailar sin förening och föreslår idén. Jag skulle kunna mejla WCT.

Det låter som en kanon-idé! Jag skulle väldigt gärna vilja bes??ka det evenemanget, men tyvärr kostar det ju för mycket och så är man för ung för att resa nånstans... :( <_< Men att se om det går, skadar ju inte! Det finns ju ingen chans i världen att den skulle komma till Sverige - det är till USA man ska för att få tag på Star Trek-grejer liksom. Nåja, om vi är fler och fler som går med på detta så kanske drömmen slår in en dag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu fått svar från WCT (efter en lååååång väntan). De sade att de i nuläget inte kunde hjälpa oss men de föreslog att man skulle lägga ut en förfrågan på wct:s mailing-lista och/eller Svenska Trekkers mailinglista.

Så med risk för att än en gång bli idiotförklarad(andra gången idag), så måste jag säga att jag är en smula osäker på hur man gör sådana saker. Ngn som känner sig manad?

Oops, här var man lite sen. B)

Vad är det du menar att du vill ha hjälp med? att lägga ut en förfrågan på mailinglistan? det ska väl dom göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...