Nyhet Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 (edited) Ett sant fan av Star Trek: The Next Generation hoppas på att CBS/Paramount skall göra en miniserie grundad på konceptet Star Trek: Titan, där Jonathan Frakes och Marina Sirtis naturligt skulle få huvudrollerna. Initiativtagaren har pratat med Jonathan Frakes och fick höra orden "I wish" säkert 7 gånger! Klicka på "Källa" nedan och om ni väljer att skriva under så får ni direkt upp en sida där man önskar få en donation till den gratistjänst som tillhandahåller servicen, men om ni väljer att inte gå vidare med en betalning kommer ändå ert namn med i listan. Källa [ Till originalnyheten ] Edited April 18, 2011 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 Jag har skrivit under, för jag tror det skulle kunna bli en utmärkt TV-serie. Mitt enda problem att Jonathan Frakes kanske börjar bli för gammal för rollen. Jag betalade inget, för jag tycker att metoden (PayPal) är lite för omständlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 Vill uppmana er alla här på forumet att skriva under! Bokserien är en fantastisk bokserie! Detta skulle kunna bli riktigt bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted June 10, 2010 Report Share Posted June 10, 2010 Det vore intressant. Varför skulle Frakes vara för gammal? När måste Starfleet-kaptener pensioneras egentligen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted June 10, 2010 Report Share Posted June 10, 2010 Precis! Ålder är inget hinder i Star Trek. Skulle kunna bli en lyckad serie. Hällst skulle Frakes få bestämma över serien så det blev rätt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted June 11, 2010 Report Share Posted June 11, 2010 Just Titan har jag inte läst så mycket av så hur den skulle stå sig i något format, låter jag var osagt. Men att se en miniserie inom Star Trek är något som jag har tänk på ett bra tag nu. Jag tror att det formatet skulle passa riktigt bra. Jag har även varit inne på tanken med den senare trenden där en del serier har runt 13 avsnitt per säsong. I många fall så har även det visat sig vara bra för många olika serier. Så att prova att göra en miniserie med Star Trek eller en serie där varje säsong är runt 13 avsnitt känns spännande och något som jag gärna skulle vilja se prov på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts