Nyhet Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Just nu går det att köpa den senaste Star Trek-filmen ny på dvd för 75 kronor på Cdon.se. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Jaaa.. Det kanske blir att köpa filmen då. Vi får se. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloud Posted June 27, 2010 Report Share Posted June 27, 2010 Nice! Billigare pris hittar man inte så kort tid efter release datum. Blir kanske att slå till med en då Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 Både amazon.co.uk och play.com är billigare. http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3475284/Star-Trek/Product.html http://www.amazon.co.uk/Star-Trek-XI-1-Disc-DVD/dp/B002HREH2Q/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1277712069&sr=8-1 På amazon ser jag att det är utgåvan med svensk text, play.com kan jag inte kolla hur det är på... Amazon har billigare porto än cdon.se och play.com har gratis frakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 På Amazon tillkommer moms, så när jag räknade på det genom att lägga ett ex i kundvagnen, så kostade det 93 kronor från Amazon. Men det är klart köper man andra saker samtidigt så kan det löna sig. Play.com vet jag inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 play.com har ingen frakt, men jag vet inte hur det blir med moms, men det var med porto på amazon va? För med porto från cdon.se kostar Star Trek 104 kr... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 Ok, då är det billigare från England. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 Alla har däremot inte konton på dessa ställen och heller ej möjlighet att skaffa konton där. Sen får man väl hem filmen snabbare genom CDON, något jag är väldigt mån om när jag beställer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 Varför skulle man inte ha möjlighet att skaffa ett konto där? När jag köpte några U2 skivor och en konsert-DVD på Amazon fick jag dem på fredagen när jag beställde på tisdagen, fast den skulle ha tagit 3 veckor, det var någon bug på amazon som sa att den skulle ha tagit så mycket. När jag beställde ett golfslagtält från Storbrittanien kom det nästa vecka. Och det är ett ganska stort paket... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 30, 2010 Report Share Posted June 30, 2010 Det krävs väl ett kreditkort för att man ska kunna handla från Play.com och Amazon? Från Amazon är jag ruskigt säker att det är ett krav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 (edited) Tror jag att det gör. Men de flesta har väl ändå kreditkort? Det har ju till och med jag. Behöver man inte det för de flesta svenska affärerna också? Edited July 1, 2010 by Mr Trek Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 Tror jag att det gör. Men de flesta har väl ändå kreditkort? Det har ju till och med jag. Jag vet att du är född på 90-talet, men det är långt från sanningen att de flesta har ett kreditkort idag. Långt. Tycker det är sjukt att en 14åring kan gå omkring med ett kreditkort i fickan. Behöver man inte det för de flesta svenska affärerna också? Absolut inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 (edited) Oj, betalkort var det visst jag hade Men jag tror ändå att de flesta vuxna har kreditkort :P Edited July 1, 2010 by Mr Trek Link to comment Share on other sites More sharing options...
pela Posted July 2, 2010 Report Share Posted July 2, 2010 Upptäckte igår att många av Star Trek dvderna hos min lokala filmuthyrare hade förflyttats från hyllan för uthyrning till lådan för utförsäljning. Fem för en hundring. Där kan man göra en del fynd. Fast då är de förstås begagnade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 Oj, betalkort var det visst jag hade Men jag tror ändå att de flesta vuxna har kreditkort :P Då tror du fel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts