Borgmi Posted July 23, 2010 Report Share Posted July 23, 2010 Jag är väldigt intresserad av att köpa Voyager, hela serien, i boxarna. Begagnat är toppen. Jag kan ordna transport från i stort sätt var som helst i landet. Om du ska sälja eller om du vet någon som ska sälja, hör gärna av dig! Alla tips tas tacksamt emot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 23, 2010 Report Share Posted July 23, 2010 Tradera har flera nya boxar i det billigare formatet - 129-229 kr styck. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted July 23, 2010 Report Share Posted July 23, 2010 De finns också på amazon.co.uk för <200kr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borgmi Posted July 24, 2010 Author Report Share Posted July 24, 2010 Har hittat en tjej i Stockholm som säljer både VOY och ENT rätt billigt. Tyvärr är det re-packen och inte de riktiga boxarna.. Men jag tror jag tar dem iallafall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borgmi Posted July 26, 2010 Author Report Share Posted July 26, 2010 Hm. Nu har jag ändrat mig igen och beslutat mig för att jag vill ha de riktiga boxarna. De verkar dock galet svåra att få tag på i Sverige! Har aldrig handlat på varken tradera eller amazon förut, men nu verkar det vara mitt enda alternativ.. Tusen tack för hjälpen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 Innehållet är ju detsamma i båda boxtyperna, men de ursprungliga är mycket snyggare i den röda designen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borgmi Posted July 28, 2010 Author Report Share Posted July 28, 2010 Anledningen till att jag vill ha de röda boxarna är dels att de är mycket snyggare (jag ska ge bort dem i present till min sambo), och dels för att den Star Trek vi redan har är boxar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktor.Doom Posted July 31, 2010 Report Share Posted July 31, 2010 Ginza har ett fåtal kvar av den röda boxen säsong 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts