Jump to content

FAQ-listor över heta ämnen

Pjotr'k

Recommended Posts

Jag har nu skapat listor över heta ämnen (gamla som nya) i avdelningarna Allmänt om Star Trek och Serierna. De ligger fastnålade längst upp i respektive avdelning. Läs gärna igenom dessa innan ni skapar nya ämnen för att se om det redan finns en bra diskussion att använda. Ett tips är också att titta igenom och se om man kan hitta något intressant ämne som inte diskuterats på länge. Kanske dags att ge nya insikter till Section 31, kanske?

Observera att inte alla diskussioner är med, utan enbart de som haft lite tyngd. Är det något gammalt ämne som ni tycker borde vara med: Skicka då ett PM till mig, Quiet, mumle eller Jocke så lägger vi in det. Jag har försökt att få en balans på ämnena, så att det blir överskådligt.

OK, nu ska vi se om jag också kan skriva i meddelande forumet.....

Mycket bra grej det här med FAQ:erna, men jag tycker det fattas två saker:

Först och främst: Varför är inte New Frontier-diskussionen med ngnstans? Och: Under Humor tycker jag att det fattas ett ämne: Star Trek-skämt.

OK, nu ska vi se om jag också kan skriva i meddelande forumet.....

Mycket bra grej det här med FAQ:erna, men jag tycker det fattas två saker:

Först och främst: Varför är inte New Frontier-diskussionen med ngnstans? Och: Under Humor tycker jag att det fattas ett ämne: Star Trek-skämt.

New Frontier finns med sedan tidigare under Böcker & Video. Däremot har jag nu lagt till ett par humorrelaterade diskussioner, bl.a. den du nämnde.

Om ni vill ha fler tillägg, gör dem helst då via PM till någon av oss forumledare så fixar vi det.

• 3 months later...

Det finns nu även en FAQ i "Science fiction"-forumet.

Var snälla och läs igenom FAQ:arna innan ni startar ett nytt ämne, om ni är nya i forumet, så rekomenderar jag att ni läser igenom dom innan ni skriver ett inlägg eller startar ett ämne.

• Create New...