OnO Postad 15 December, 2004 Rapport Postad 15 December, 2004 Ny: H(ir)oshi Sato :lol: <{POST_SNAPBACK}> H(ir)oshi Sato -> Onimusha 3 -> Armin Shimerman -> Quark på Deep Space Nine Ny: John Harriman ( Kommendör på Enterprise B ) ;)
MrsRiker Postad 15 December, 2004 Rapport Postad 15 December, 2004 Ny: John Harriman ( Kommendör på Enterprise B ) ;) <{POST_SNAPBACK}> Du gillar kommendörer va? John Harriman var med i Shut-Eye tillsammans med Leah Gale... ...hon hade en liten roll i High Fidelity tillsammans med Todd Louiso... ...som har spelat i Chicago Hope tillsammans med Salome Jens, som ju är den kvinnliga jobbiga shapeshiftern Jag går över på en doktor: Bashir
OnO Postad 15 December, 2004 Rapport Postad 15 December, 2004 Du gillar kommendörer va? Jag går över på en doktor: Bashir <{POST_SNAPBACK}> Tja, jag har inget emot kommendörer... Bashir -> Phool Aur Patthar -> Iftekhar. Iftekhar var med i City of Joy tillsammnas med Patrick Swayze. Patrick Swayze var med i Ghost tillsammans med Whoopi Goldberg. Och Whoopi Goldberg är allas vår Guinan i Sta Trek TNG. Ny: Tar väl en doktor jag också då. Bones
Pjotr'k Postad 15 December, 2004 Rapport Postad 15 December, 2004 Jag måste nu avbryta er diskussion - jag vill också vara med! ;) Merwin Mondesir var med i Bones och i TV-serien Sue Thomas: F.B.Eye Marc Gomes var med i Sue Thomas: F.B.Eye och i serien Babylon 5 Joshua Cox var med i både Bablyon 5 och serien Quantum Leap ... där Scott Bakula var med! Nytt: Archer...
MrsRiker Postad 15 December, 2004 Rapport Postad 15 December, 2004 Jag måste nu avbryta er diskussion - jag vill också vara med! ;) Nytt: Archer... <{POST_SNAPBACK}> Klart att du får vara med!! I TV-serien Archer hade Brian Keith en roll... ...och han har också varit med i ett avsnitt av DS9, Progress i första säsongen där han spelade Mullibok Ny: Seven(ofNine)
OnO Postad 15 December, 2004 Rapport Postad 15 December, 2004 [Ny: Seven(ofNine) <{POST_SNAPBACK}> I Seven från 1979 var William Smith med. William Smith och Jürgen Prochnow var båda med i Elite från 2000. Jürgen och Patrick Stewart var båda med i Dune från 1984. Patrick spelar nån kommendör i Star Trek! Ny: Garret Kommendör på Enterprise C
MrsRiker Postad 15 December, 2004 Rapport Postad 15 December, 2004 Ny: Garret Kommendör på Enterprise C <{POST_SNAPBACK}> Garret är med i en TV-serie som heter Zoom... ...där har Peter Thom varit med och gjort musiken ... ...han har också komponerat lite till en TV-serie som heter "Aliens in the Family"... ...där var Chris Marquette med och han har även spelat i Boston Public, tillsammans med Jeri Seven Ryan Ny: (Elizabeth) Janeway...Jag snor en kommendör för dig här
OnO Postad 15 December, 2004 Rapport Postad 15 December, 2004 Ny: (Elizabeth) Janeway...Jag snor en kommendör för dig här <{POST_SNAPBACK}> Jasså, då snor mina kommendörer... :arg: ;) Nåja, Elizabeth Janeway, inte Kathryn, skrev romanen som låg till grund för filmen Daisy Kenyon från 1947. I denna film var Henry Fonda med, han var även med i Meteor från 1979. I Meteror var Martin Landau med och Martin var även med i tv-serien "Mission: Impossible" I denna serie medverkade även Leonard "Spock" Nimoy, dock inte samtidigt. Ny: (Glenn) Worf :klingon:
MrsRiker Postad 15 December, 2004 Rapport Postad 15 December, 2004 Jasså, då snor mina kommendörer... :arg: ;) Ny: (Glenn) Worf :klingon: <{POST_SNAPBACK}> Uj ja, jag är en stygg flicka Worf son of G'lenn (eller hur det nu var ) har varit med och spelat musik i Wag the Dog... ....där var Suzie Plakson med, som ju spelade K'Ehleyr i TNG, Worfs "fru", Alexanders mamma Ny: Ph(i)l Ox :lol:
OnO Postad 15 December, 2004 Rapport Postad 15 December, 2004 Ny: Ph(i)l Ox :lol: <{POST_SNAPBACK}> Ja du, inte illa, stygging... ;) Phlox, eller Phil Ox var med "Popetown" tillsammans med Jerri Hall. Jerri Hall var med i Batman tillsammans med Jack Nicholson. Jack och Jessica Lang var båda med i Postmannen ringer alltid två gånger. Jessica slog igenom som "leksak" till King Kong 1976. Och där spelade Rene Auberjonois Roy Bagley. Rene spelar Odo i DS9. Ny: Odo (Krohmann)
Aliline Postad 15 December, 2004 Rapport Postad 15 December, 2004 vill också vara med och leka. Odo (Krohmann) ->Gläserne Turm, Der ->Lilli Palmer->The Love boat->Teri Hatcher -> Star Trek: The Next Generation playing "Transporter Chief Lt. Bronwyn Gail Robinson" in episode: "The Outrageous Okona" (episode # 2.4) 10 December 1988 NY: Jason Bateman B)
OnO Postad 15 December, 2004 Rapport Postad 15 December, 2004 vill också vara med och leka. NY: Jason Bateman B) <{POST_SNAPBACK}> Klart att du ska vara med ock leka Aliline! Jason Bateman och Scott Bakula var båda med i Necessary Roughness från 1991. Scott Bakula är kommendör på Enterprise NX-01 Ny: Malcolm Read. Ursäkta stavningen, men han stavar faktiskt så... :blink:
MrsRiker Postad 15 December, 2004 Rapport Postad 15 December, 2004 Ny: Malcolm Read. Ursäkta stavningen, men han stavar faktiskt så... :blink: <{POST_SNAPBACK}> Ska fundera på saken ;) Malcolm Reid var med i Köpmannen i venedig tillsammans med Laurence Olivier... ...som har spelat i en film som heter Wild Geese II... ...tillsammans med denne Patrick Stewart som vi av någon anledning alltid återkommer till Ny: Duras - dock inte :klingon: systrarna men väl en Marguerite
OnO Postad 16 December, 2004 Rapport Postad 16 December, 2004 (redigerade) Ny: Duras - dock inte :klingon: systrarna men väl en Marguerite <{POST_SNAPBACK}> Marguerite Duras skrev boken som utgjorde grund till filmen The Sailor from Gibraltar (1967), i den medverkar Vanessa Redgrave. Vanessa Redgrave medverkar också i filmen Deep Impact från 1998, det gör även James Cromwell som spelar Dr. Zefram Cochrane i t.ex. Enterprise: Broken Bow. Ny: Deanna (Troi) ;) Redigerad 16 December, 2004 av OnO
MrsRiker Postad 16 December, 2004 Rapport Postad 16 December, 2004 Ny: Deanna (Troi) ;) <{POST_SNAPBACK}> Ah, jag känner mig manad Deanna var hårfrisörska åt Jeanne Tripplehorn i Mickey blue eyes... ...Tripplehorn har varit med i ett avsnitt av Frasier... ...och Kelsey Grammer som spelar Frasier har varit med i ett avsnitt av TNG, 5.18 Cause and effect Ny: stephen EMHe :lol:
OnO Postad 16 December, 2004 Rapport Postad 16 December, 2004 Ny: stephen EMHe :lol: <{POST_SNAPBACK}> Stephen EMHe var med i Primal Scream, det var Michael Laird också. Michael Laird var med i Slacker tillsammans med Maris Strautmanis. Maris Strautmanis var kamera operatör i Spotlight on Trek... ...där George Takai är med. Ny: (Cheryl) Kurn, son of Mogh, brother to worf.. :klingon:
Aliline Postad 16 December, 2004 Rapport Postad 16 December, 2004 Cheryl Kurn är produktionsassistent i My Best Friend's Wife där har John Stamos huvudrollen, han har haft en roll i General Hospital... som också Richard Dean Anderson har medverkat i RDA har huvudrollen i Stargate sg-1 där bla Marina Sirtis haft en roll. NY: Tony Hale
MrsRiker Postad 16 December, 2004 Rapport Postad 16 December, 2004 NY: Tony Hale <{POST_SNAPBACK}> Tony Hale har varit med i ett avsnitt av Sex and the City... ...och där spelar Kim Catrall rollen som Samantha och hon har varit med i The undiscovered country. Ny: T(o)pol
Aliline Postad 16 December, 2004 Rapport Postad 16 December, 2004 Topol har en gästroll i SeaQuest DSV där Rosalind Allen spelade Dr. Wendy Smith allen var med i TNG spelade Yanar i The Outrageous Okona (allen har också varit med i T.J. Hooker, där William Shatner spelade huvurollen.) ny: David Cross (II)
OnO Postad 16 December, 2004 Rapport Postad 16 December, 2004 ny: David Cross (II) <{POST_SNAPBACK}> David Cross gjorde rösten som Fear i en episod av den tecknade serien "Hercules" 1998. I den serien gör Michael "Worf" Dorn rösten som Minotaur. Även William "Kirk" Shatner har gjort en röst i den serien som Jason of the Argonauts och George "Sulu" takei har gjort rösten som Ptolemy Ny: Inte Uhura men Uhuru
MrsRiker Postad 16 December, 2004 Rapport Postad 16 December, 2004 Ny: Inte Uhura men Uhuru <{POST_SNAPBACK}> Uhuru var med i Hemingway.... ...där var även Lisa Banes med och hon har haft en gästroll i DS9, 3.4 Equilibrium... Ny: Gul Harry Dukat
OnO Postad 16 December, 2004 Rapport Postad 16 December, 2004 Ny: Gul Harry Dukat <{POST_SNAPBACK}> Harry Dukat var med i Girl in Room 13, det var Brian Donlevy också. Brian var med i The Winner tillsammans med George Barris. George Barris modifierade bilar i Jurassic Park, där Sam Neill medverkade. Sam medverkade också i den andra uppföljaren, Jurassic Park 3, där Linda Park är med. Linda Park spelar rollen som Hoshi Sato i Enterprise. Ny: En katt: Spot
MrsRiker Postad 16 December, 2004 Rapport Postad 16 December, 2004 Ny: En katt: Spot <{POST_SNAPBACK}> Spot var med i Pas de repos pour Billy Brakko... ...som är regisserad av Jean-Pierre Jeunet som också har regisserad Alien 4... ...i Alien 4 hade Raymond Cruz en roll och han har varit med i DS9 - The Siege of AR-558 Då drar väl jag till med en planet jag då: Vulcan
OnO Postad 16 December, 2004 Rapport Postad 16 December, 2004 Vulcan <{POST_SNAPBACK}> Vulcan. Där var Robert Vaughn med.... ...Han var även med i The Sender tillsammans med Michael Madsen. Michael Madsen's syster Virgina spelar Kellin i VOY episoden: "Unforgettable" där Chakotay kärar ner sig... Ny: Qo'noS, eller Kronos på jordiska. :klingon:
MrsRiker Postad 16 December, 2004 Rapport Postad 16 December, 2004 Ny: Qo'noS, eller Kronos på jordiska. :klingon: <{POST_SNAPBACK}> Kronos är en film från 1974 där Shane Briant var med... ...han har också haft en roll i Farscape tillsammans med David Franklin... ...som också varit med i Crocodile Dundee i LA tillsammans med Jonathan Banks... ...som har haft en roll i DS9, 1.13 Battle Lines Ny: (Yannick) Fereng :ferengi:
Rekommenderade inlägg