Centerwall Postad 20 Mars, 2005 Rapport Postad 20 Mars, 2005 NY: Ingmar Bergman <{POST_SNAPBACK}> Ingmar Bergman har regisserat Det sjunde inseglet i vilken Max Von Sydow medverkar. Max Von Sydow spelar mot Patrick Stewart i Dune. Och alla vet vi ju vad Stewart har för koppling till Star Trek... NY: Richard E. Grant
Lieutenet Lind Postad 2 April, 2005 Rapport Postad 2 April, 2005 Richard E. Grant -> Corpse Bride -> Johnny Depp -> The Astronaut's Wife -> Donna Murphy (Anij i Star Trek: Insurrection) Ny: Battlestar Galactica <-- Väldigt bra serie
MrsRiker Postad 2 April, 2005 Rapport Postad 2 April, 2005 Ny: Battlestar Galactica <-- Väldigt bra serie <{POST_SNAPBACK}> Ronald D Moore som skrivit flera avsnitt av serien och varit med och utvecklat den har även skrivit flertalet avsnitt till Star Trek, både TNG och DS9 Ny: Alison Moyet
OnO Postad 2 April, 2005 Rapport Postad 2 April, 2005 Ny: Alison Moyet Alison Moyet deltog i den stora katastrofhjälpskonserten Live Aid som gick av stapeln 1985. I denna konsert deltog även Sting (bassist i the police). Sting spelar den otrevliga Feyd-Rautha i den fantastiska filmen Dune, regiseerad av David Lynch och med musik av Toto. I denna film medverkar även Patrick Stewart som Gurney Halleck. Patrick Stewart behöver vl ingen närmare presentation på ett Star Trek forum... Ny: Punk'd
Sandra Postad 1 Maj, 2005 Rapport Postad 1 Maj, 2005 Det här är verkligen en rolig lek! Suttit och följt den, tyvärr kan jag inte lösa något men att komma på är lättare :P får väl försöka hitta någon lösning på Onos, för jag har ju kommit på ett så bra namn nu!
Pjotr'k Postad 1 Maj, 2005 Rapport Postad 1 Maj, 2005 Okej! Punk'd --> Jill Wagner --> Monk --> David Sparrow --> VOY Renaissance Man Så. Nu lämnar jag ordet över till Sandra. Jag är så nyfiken på vad hon har att erbjuda...
Sandra Postad 2 Maj, 2005 Rapport Postad 2 Maj, 2005 Oj! Tack! Hmm... Just det, kom på det igen! >.< Alias Vill att den ska vara lite klurig, eller bra i alla fall! Haha :P
orville Postad 2 Maj, 2005 Rapport Postad 2 Maj, 2005 (redigerade) Oj! Tack! Hmm... Just det, kom på det igen! >.< Alias Vill att den ska vara lite klurig, eller bra i alla fall! Haha :P <{POST_SNAPBACK}> Jennifer Gardner till daredevil till Michael clarke Duncan till the Scorpion king och the Rock till The Big Show (två wrestlingbrottare i wwe som mött verandra på wrestlemania 2001 eller något sånt, kanske 2002) och därmed enterprise sista säsong Hoppas att jag lekt det här på rätt sätt. Är lite osäker... Redigerad 2 Maj, 2005 av orville
Sandra Postad 2 Maj, 2005 Rapport Postad 2 Maj, 2005 Wow, själv kom jag bara på en lösning som blev längre! Alias -> Terry O'Quinn som är med i Lost -> Dominic Monaghan som är med i SoR -> John Rhys-Davies som är med i ett par avsnitt i Voyager! Folk är ju verkligen duktiga på namn!
orville Postad 2 Maj, 2005 Rapport Postad 2 Maj, 2005 (redigerade) Här kommer en ny har suttit och tänkt lite på den ett längre tag... Lite lätt kanske men ändå. Han är ju en personlig favourit Arnold Schwarzenegger Japp jag håller med, Sandra Redigerad 2 Maj, 2005 av orville
OnO Postad 2 Maj, 2005 Rapport Postad 2 Maj, 2005 Här kommer en ny har suttit och tänkt lite på den ett längre tag... Lite lätt kanske men ändå. Han är ju en personlig favourit Arnold Schwarzenegger <{POST_SNAPBACK}> Arnold Schwarzenegger -> Last Action Hero -> Ian McKellen -> X-men -> Patrick Stewart -> J.L. Picard i Star Trek. Ny: Lesley Woods
Kai Dukat Postad 2 Maj, 2005 Rapport Postad 2 Maj, 2005 (redigerade) Woods var med i Falcon Crest - 85, så var även Robert Foxworth som i sin tur spelade Admiral Leyton (DS9) och V'Las i ENT. NY Hur kan man få en relation mellan vår egna Olinda i paradis hotellet och TOS. En lite ledtråd: En i denna formel är en dåtida svensk barnskådespelare som inte arbetar som skådis idag nu när han är vuxen, och det är han som kommer efter Olinda. Redigerad 3 Maj, 2005 av Kai Dukat
Rick Hunter Postad 3 Maj, 2005 Rapport Postad 3 Maj, 2005 Woods var med i Falcon Crest - 85, så var även Robert Foxworth som i sin tur spelade Admiral Leyton (DS9) och V'Las i ENT. NY Hur kan man få en relation mellan vår egna Olinda i paradis hotellet och TOS. <{POST_SNAPBACK}> Du driver inte med oss va :P
Kai Dukat Postad 3 Maj, 2005 Rapport Postad 3 Maj, 2005 Nej då, lite klurig är den, se redigerat inlägg ovan så får ni en liten ledtråd. En annan är att det ska sluta med Kirk.
EoNeel Postad 3 Maj, 2005 Rapport Postad 3 Maj, 2005 Nej då, lite klurig är den, se redigerat inlägg ovan så får ni en liten ledtråd. En annan är att det ska sluta med Kirk. <{POST_SNAPBACK}> Har det att göra med den nya serien Shatner är med i?
Kai Dukat Postad 3 Maj, 2005 Rapport Postad 3 Maj, 2005 Nej det har att göra med en film där Shatner är personen som håller i en skönhetstävling.
Kai Dukat Postad 3 Maj, 2005 Rapport Postad 3 Maj, 2005 Okej då detta var tydligen lite svår. Men här får ni börja Olinda var med i Paradiset vars produktionschef var Anton Glanzelius, resten ska ni baske mig klara i och med att ni har Shatner filmen nästan klar. :P :P :P
MrsRiker Postad 3 Maj, 2005 Rapport Postad 3 Maj, 2005 Okej då detta var tydligen lite svår. Men här får ni börja Olinda var med i Paradiset vars produktionschef var Anton Glanzelius, resten ska ni baske mig klara i och med att ni har Shatner filmen nästan klar. :P :P :P <{POST_SNAPBACK}> Anton Glanzelius var med i Mitt liv som hund tillsammans med Lennart Hjulström... ...som var med i Ondskan, och det var Marie Richardson också.... ...hon var med i Eyes Wide Shut tillsammans med Madison Eginton... ...och hon var med i Star Trek: Generations Inte den väg du hade tänkt, för jag antar att du syftar på Miss Congeniality? Och jag brukar säga att OnO ger elaka förslag, men du slog honom... Olinda? Jag kollar inte på dokuskräp...
Kai Dukat Postad 3 Maj, 2005 Rapport Postad 3 Maj, 2005 Det var smartare än jag tänkte. Jag tänke mig snarare Anton hör ihop med Lasse hallsrtöm som gjorde Ciderhusreglerna med Michael Cane som i sin tur gjorde Miss Secrate Agent där Shatner var med.. Men ditt förslag var mycket snyggare den måste jag köra med mina filmkunskapselever. :lol: :lol: :lol:
MrsRiker Postad 3 Maj, 2005 Rapport Postad 3 Maj, 2005 Kanske ska föreslå en ny då: Tar en karlskoging, som jag själv: Gustav Deinoff
Sandra Postad 3 Maj, 2005 Rapport Postad 3 Maj, 2005 Ehm... har någon bestämt hur långt svar man får ha? Eller är det bara en-två namn över femn som gäller? :blink: Har ju hittat ett lååångt svar till MrsRikers nu... så jag skriver det och är det inte gilltigt så är det inte, världen rasar inte för det. :P Lite fantasilöst.... Gustav Deinoff -> Babylonsjukan -> Gustaf Skarsgård -> Ondskan -> Andreas Wilson -> Animal -> James Boyle -> Troja -> Orlando Bloom -> John Rhys-Davies -> Voyager På något sätt lyckas det bli honom, fråga mig inte varför! :P
OnO Postad 3 Maj, 2005 Rapport Postad 3 Maj, 2005 (redigerade) Ehm... har någon bestämt hur långt svar man får ha? Eller är det bara en-två namn över femn som gäller? :blink: Har ju hittat ett lååångt svar till MrsRikers nu... så jag skriver det och är det inte gilltigt så är det inte, världen rasar inte för det. :P Lite fantasilöst.... Gustav Deinoff -> Babylonsjukan -> Gustaf Skarsgård -> Ondskan -> Andreas Wilson -> Animal -> James Boyle -> Troja -> Orlando Bloom -> John Rhys-Davies -> Voyager På något sätt lyckas det bli honom, fråga mig inte varför! :P <{POST_SNAPBACK}> Detta svar är helt i sin ordning Sandra. Det var exakt 5 led: 1 Gustav Deinoff -> Babylonsjukan -> Gustaf Skarsgård 2 Gustaf Skarsgård -> Ondskan -> Andreas Wilson 3 Andreas Wilson -> Animal -> James Boyle 4 James Boyle -> Troja -> Orlando Bloom 5 Orlando Bloom -> John Rhys-Davies -> Voyager EDIT: vid närmare studier så tycker jag det fattas något emellan Orlando Bloom och John Rhys-Davies. Redigerad 3 Maj, 2005 av OnO
Pjotr'k Postad 4 Maj, 2005 Rapport Postad 4 Maj, 2005 Orlando och John var ju båda med i Härskarringen-trilogin...
Sandra Postad 4 Maj, 2005 Rapport Postad 4 Maj, 2005 (redigerade) Oj då! jag glömde bort att skriva med det! :rodna: Vad slarvig jag är!! Men... så är det när man är sjuk! Redigerad 4 Maj, 2005 av Sandra
OnO Postad 4 Maj, 2005 Rapport Postad 4 Maj, 2005 Oj då! jag glömde bort att skriva med det! :rodna: Vad slarvig jag är!! Men... så är det när man är sjuk! <{POST_SNAPBACK}> Alla kan glömma. Nu är det din tur, Sandra, att komma upp med en ny!
Rekommenderade inlägg