Starblind Posted December 10, 2010 Report Share Posted December 10, 2010 Hej Jag ser gärna fantasy serien The legend of the seeker på tv6. Just nu är det säsong 2 som visas. Fick höra att serien är nerlagd efter endast 2 säsonger. Nån som vet om det stämmer? Tråkigt isåfall, tycker den är riktigt skoj att se..:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted December 10, 2010 Report Share Posted December 10, 2010 (edited) Den har blivit nerlagd, men fansen försöker få någon annan kanal att köpa upp rättigheterna att producera serien. Besök: http://www.saveourseeker.com/ http://www.legendoftheseeker.org/ för mer information om vad du kan göra. Edited December 10, 2010 by The Holy Three Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 Såg piloten och konstaterade att det inte var något för mig. Blir serien bättre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rehnvall Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 Mitt intryck efter sätt piloten var vilken kass serie. Men serien växer med tiden och nu tänker jag fan varför ska de lägga ner en sådan bra serie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soval Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Jag såg också piloten och satt mer eller mindre och garvade mig igenom den. Men förra veckan satt jag och slökollade på ett avsnitt och då tyckte jag att det var helt okej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmostHuman Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 En bra och klart underhållande serie. Den blev hela tiden bättre och bättre så det var synd när den blev nedlagd. Den här hjälpte mig även att få upp ögonen för böckerna som dom utgår ifrån så det var en trevlig bonus. Dom skall jag försöka att läsa vid något tillfälle. .) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soval Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Jag har också hört att böckerna ska vara bra. Så när man får tid och ork så ska man nog läsa dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drakryttare Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 Jag gillade inte böckerna har dom första men tyckte dom var tråkiga har sett serien men tyckte den var sådär har dock sett alla avsnitt av den, den vart iofs bättre efterhand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts