RoLaren Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 Ibland hittar man något man bara måste köpa. Denna gång blev det den här dvd'n Hur kan man motså att köpa en dvd med Leonard Nimoy och Jimmy Doohan som indianer och William Shatner och DeForest Kelley som cowboys? Återkommer med en recension. (Klicka på bilderna för en större version) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Herregud va roligt! DeForest Kelley visste man ju hade gjort en massa västern, däremot hade jag aldrig sett dom andra i sina roller. Nimoy som indian? Priceless! :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Vart köpte du den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laxsill Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Låter helt sjukt. Försöker gräva mer. En spontansökning på imdb ger den här artikeln. Filmen har dock ingen egen artikel. En googlesökning ger mängder av putslustiga recensioner om man har lust att läsa. En sökning på youtube ger inget vettigt. Vad det än är verkar det rätt lågbudget. Inte mig emot dock, förstärker nog bara värdet i den :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 För att klargöra är det inte en och samma film där herrarna medverkar, utan separata avsnitt/filmer samlade i en och samma box där samtliga medverkat i den ena eller andra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmostHuman Posted January 17, 2011 Report Share Posted January 17, 2011 Jag hittade en shop här i landet som säljer den för 199:- Men det skulle inte förvåna mig om man kan hitta den billigare på annat håll om man inte har någonting emot att handla från utlandet. Själv är jag sugen på att ha den här i samlingen. Lite mer information om utgåvan finns här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted February 4, 2011 Author Report Share Posted February 4, 2011 Jag köpte den på Play.com. Den första skiivan är nu avklarad. Outlaws var rktgt bra tycker jag. Gillar man westerns och ST-skådsar är denna dubbeldvd ett måste. Bildkvalteten är lite si och så men det får man räkna med på sådana här gamla TVserer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts