Nyhet Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 I dag den andre februari är det ett år sedan Star Trek: Online släpptes officiellt. Utvecklaren bakom spelet Cryptic firar födelsedagen bland annat med nedanstående film som sammanfattar det första året. Vad tycker du om spelet så här ett år senare? Levde det upp till dina förväntningar? Diskutera nedan. http://www.youtube.com/watch?v=nc8BE0HWGG4&feature=player_embedded Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Så har alla slutat spela ST:O för särskilt mycket firande var det inte i denna tråden <_< Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Jag och muppis är dom enda i här som spelar regelbundet tyvär. Swosh och Bebbe tittar in allt oftare. I övrigt är det inga från denna sida som spelar. Jag nämnde firandet både i "vad tänker du på" och i STO-tråden ;) Spelet blir ,om än sakta, bättre och bättre och har en enorm potential! Om man loggar in nu och spelar så är Q på besök på earth station och är som vanligt självgod och mobbande- precis som han ska vara( detta är Q:s son från VOY) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Har du Jocke och MrTrek helt lagt av eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levir Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Helt otroligt vad spelet har utvecklats sedan release. Blir väl snart ett år sen man började då också :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Har du Jocke och Mr Trek helt lagt av eller? Jag tar mej lite friheter här men Jocke har kanske inte haft tid och Mr Trek har väl inte haft tid och lust? ;) Jag spelar alldeles för mycket dock Men föregående talare lirar tydligen. Under vilket spelar namn undrar man? Jag tycker att det är synd att inte fler spelar eftersom att man får en härligt koppling till star trek, ända från TOS till efter DS9/Voy. Och det är en massa härliga kopplingar på många sätt till serierna! OCH detta spel följer den riktiga tidslinjen! Och du The Holy Three- Spock är ju med på ett par ställen med röst och allt, unikt gjort för detta spelet!! Man har ju STO-tröjan på nu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 Har du Jocke och Mr Trek helt lagt av eller? Jag tar mej lite friheter här men Jocke har kanske inte haft tid och Mr Trek har väl inte haft tid och lust? ;) Jag spelar alldeles för mycket dock Men föregående talare lirar tydligen. Under vilket spelar namn undrar man? Jag tycker att det är synd att inte fler spelar eftersom att man får en härligt koppling till star trek, ända från TOS till efter DS9/Voy. Och det är en massa härliga kopplingar på många sätt till serierna! OCH detta spel följer den riktiga tidslinjen! Och du The Holy Three- Spock är ju med på ett par ställen med röst och allt, unikt gjort för detta spelet!! Man har ju STO-tröjan på nu! Ja, jag tycker att jag inte riktigt har tid längre. Och när jag spelar vill jag att det ska vara med någon annan för att det ska vara kul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 Jag spelar lite då och då. Ser åtminstone alltid till att spela igenom dom "Feature Episodes" som släpps. Vi i Svenska Flottan hade riktigt kul ihop några gånger och tyvärr så tappade jag intresset lite när flottan i stort sett försvann helt Jobbade tyvärr under ett års firandet och kunde då inte titta in. Det har hänt väldigt mycket med spelet detta gångna år. Personligen så kommer jag nog inte överge spelet det närmaste i alla fall. Kommer nog börja med någon ny gubbe för att spela igenom det en gång till. Finns ju en hel del bra och spännande uppdrag att uppleva igen. Har börjat med en klingon vilket verkar vara kul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts