Nyhet Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 William Shatner är intresserad av att vara med i Star Trek 12, bland annat på grund av JJ Abrams. -Men jag ser inte hur det vore möjligt och kanske är det något som vi har lämnat bakom oss, säger han till den australiensiska tidningen Herald Sun. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Väl talat. Han ska inte beblanda sig med detta nya Star Trek. Tror inte att något gott kan komma ur det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Mja kanske inte men jag tror att ett uppdykande av någon från "gamlare" star trek kan också rädda nya filmen för många trekkers. Jag tyckte inte så mycket efter att ha fått fundera på senaste filmen ett par månader efter att ha sett den, att den var en riktig star trek-film. Det som räddade filmen från att ej vara helt utan trekkighet var Nimoy. Jag tycker att det var en jättebra sci fi film..men trekkigheten är mycket urvattnad och kommer enligt mej troligtvis att fortsätta att vara så. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Jag tror inte att någon återkommer. Möjligen Nimoy i en cameo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Jag tycker inte att någon av dem borde vara med. Att Nimoy var med i första filmen av "ny" Star Trek var trevligt som en länk till det gamla, men med den här filmen tycker jag att ny ST behöver stå på egna ben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Mja kanske inte men jag tror att ett uppdykande av någon från "gamlare" star trek kan också rädda nya filmen för många trekkers. Det är lite det jag vill mena. Om man behöver sätta in en gammal Star Trek "hjälte" för att rädda filmen, så ifrågasätter jag om filmen bör g??ras över huvud taget. Sen håller jag med Mr Trek. Om nu ST ska ha en nystart och börja om, så bör det göra det på egna ben. Klarar den inte av det så är omstarten av ST ingen bra ide. Man har redan återanvänt de gammla karaktärerna, omänn med nya skådespelare. Ska man nu fortsätta att också återanvända gammla slådespelare så tycker jag det käns som att skaparna inte har något förtroende för att ST kan överleva. Man har ju i och med förra filmen indirect sagt att ST inte längre kan klara sig, utan måste mjölka på TOS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts