Gå till innehåll
laxsill

Teknisk felanmälan

Rekommenderade inlägg

Hej kära forumadministratörer (särskilt ni som ser till att det tekniska funkar, i just det här inlägget). Till att börja med, tack för att ni sköter om ett sådant här bra forum. Och en ursäkt för att det enda tillfället jag tar att tacka er är när jag ber er att lösa problem.

När jag skrev följande post < fick jag problemet att qoute-taggarna la av. Jag kollade, dubbelkollade, trippelkollade och omformaterade gång efter gång, men fick samma meddelande hela tiden. Antalet start-taggar och slut-taggar matchade inte varandra. Jag har ändå läst runt 500 gymnasiepoäng matematik, och kan svära på att det varje gång jag provade var tre start-taggar och tre sluttaggar, alla i rätt ordning. Ockhams rakkniv leder mig därför till slutsatsen att det måste vara ett mjukvarufel (Logic dictates that, som vissa hade sagt). Jag löste mitt problem genom lite fulhackande i formateringen, men tänkte att man aldrig kan göra en felanmälan för mycket när man vet att fel har uppstått.

Jag vet inte om det här är rätt plats att rapportera fel på, flytta mig annars.

Lycka till, forumadministratörer. Och inte minst, live long and prosper.

// laxsill

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag ändrade i ditt inlägg och kunde inte se att det blev något fel med "kvoteringen". Kanske bara en tillfällig grej. Vilket operativsystem och vilken webbläsare använder du?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ser att du har med några "/" i inlägget du länkar till, vilka kan ha ställt till det för dig. Är visserligen rätt så osannolikt, men det kan vara någon slags bugg i den webbläsare du använder eller även i forummjukvaran som du har råkat ut för.

Chansen är väl stor att detta var engångsföreteelse, men ta upp det i detta ämne om du råkar ut för det igen.

Tack för felanmälningen :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu