Nyhet Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 Det blir ingen tredje säsong för V, skriver Deadline.com. I stället lägger ABC ner serien. Således går nya V samma öde till mötes som tv-serien V från 80-talet som också lades ner tidigt. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 Det förvånar mig inte. Min bättre hälft och jag har följt serien och var helt överens om att serien knappast skulle få förtroende för ytterligare en säsong. Trist eftersom säsongsavslutningen var en riktig cliffhanger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmostHuman Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 Jag följer serien på TV6 och tycker att den första säsongen har varit fruktansvärt ojämn. Men jag bestämde mig tidigt för att hänga kvar så att jag fick lite nostalgi när Jane Badler och Marc Singer dyker upp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 Är inte förvånad. Serien var som sagt mycket ojämn och nostalgin räcker inte som motor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 Härligt, då originalet är det enda som gäller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 De flesta gillar inte actionserien som följde de båda miniserierna. Själv tyckte jag den var helt ok. Kan ha att göra med att Donovan var rätt cool med sina tajta jeans och sin bruna skinnjacka B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 Vadå, glömmer du handskarna han tog på sig varje gång precis innan han skulle slå ner en besökare? :lol: Jag gillar serien jättemycket. Budgeten dom hade till serien var mycket mindre än den dom hade till miniserierna, men jag tycker att dom skapade en bra serie trots det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 de tajta jeansen är, ur en kvinnas synvinkel, lättare att komma ihåg :visslar: :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 Hm bra utfört bra skådisar men föråldrad grund- ödlor som låtsas vara människor. Meh. <_< Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 Tyckte snarare att många av avsnitten var för orealistiska t ex avsnittet med gisslandramat. Och den påtvingade relationen mellan Erica och Kyle (0 kemi eftersom Kyle inte verkar vara typen som över huvud taget skulle vara speciellt intresserad av kvinnor) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmostHuman Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Båda miniserierna är riktigt bra. Den efterföljande tv-serien var inte alls bra. Nya V duger att slötitta på, men inte mycket mer än så. Hade det inte varit för det jag skrev tidigare så hade jag gett upp för länge sedan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ecco Posted May 31, 2011 Report Share Posted May 31, 2011 Väldigt synd att V läggs ner. PÅ facebook finns det många grupper som vädjar till WB & ABC att göra en fortsättning, gruppen heter Project Alice. Gå med och visa ditt stöd. Jag har gjort det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts