Gå till innehåll
Warbird

Star Trek Expansion

Rekommenderade inlägg

Jag vet att detta ämne kanske inte är riktigt "tillåtet" här, men jag gör ett försök iaf.

Jag är medlem i ett forumbaserat RPG som heter Expansion. Det är ett engelsktalande rpg där det finns olika divisioner. Det finns också 3 olika "fraktioner". Star Fleet, en ny grupp som heter Independent Klingon Human Corporation (IKHC) där alla raser är välkommna. Och sist kommer Cardassierna. Jag är ledaren för cardassierna, och jag (liksom resten av RPGet) behöver verkligen medlemmar. Jag och David Dom (skaparen) och resten av dom skulle bli väldigt glada om några av er skulle kunna tänka er att gå med där.

Jag vet att detta ämne kanske kommer att stängas, det gör inget, bara det tillåts vara kvar. Adressen finns som min signatur. Och om ni skulle vilja veta mer kan ni maila mig på akula_86@yahoo.se eller tomas.i.goransson@telia.com

Tack. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Visst, tillåtet, men jag flyttar ämnet till Star Trek -> Allmänt om serierna.

Och inga irrelevanta inlägg, utan sköt kontakter med Warbird via PM eller mail. Frågor om aktiviteten är naturligtvis välkomna. Men inga 'fick du mitt mail?'-inlägg tolereras.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag vet at detta kanske är att be om för mycket, men kan ni inte "nåla fast" det här ämnet? Förstår om det inte går, men jag vill inte att det ska "flyta undan" nånstans långt där bak.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag var inne där och kollade för ett tag sedan. Det verkar väldigt rörigt. De hade ju en hel bunt med olika ämnen. Hur vet den vänstra handen, vad den högra gör? Kan du förklara lite mer ingående hur alltihopa funkar?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg