Kruzton Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Hej! Detta är första gången jag har vandrat in här och skrivit något, så ursäkta om jag skriver fel eller dylikt;) Men jag hittade nyligen denna novellen: "A stitch in time" by andrew.j.robinson. Eller rättare sagt, jag har sett den, men jag vill gärna läsa den, men jag verkar inte kunna hitta någon butik online som säljer den, som är säker att köpa via... Någon vänlig själ här inne som skulle kunna hjälpa mig? Tack. Med vänliga hälsningar, Kruzton. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 (edited) Den finns på Amazon.com. Både ny och begagnad. http://www.amazon.com/Stitch-Time-Star-Trek-Space/dp/0671038850/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1308742402&sr=8-1 Amazon är enligt min erfarenhet en säker butik. De andra företag som säljer via sidan har jag alltid haft mycket god service ifrån. Så vill du ha tag i boken så är det nog dit du får vända dig. Edited June 22, 2011 by Aike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruzton Posted June 22, 2011 Author Report Share Posted June 22, 2011 Den finns på Amazon.com. Både ny och begagnad. http://www.amazon.com/Stitch-Time-Star-Trek-Space/dp/0671038850/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1308742402&sr=8-1 Amazon är enligt min erfarenhet en säker butik. De andra företag som säljer via sidan har jag alltid haft mycket god service ifrån. Så vill du ha tag i boken så är det nog dit du får vända dig. Tack så mycket. Får la ta och beställa när man får in lite cash, garak är min favorit karaktär i DS9. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Det går även att få tag i boken från Amazon.co.uk. Brukar gå fortare att få det skickat från Storbritannien. Dessutom blir nog frakten billigare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 Boken är riktigt bra, så den bör du definitivt läsa. Garak framställs mycket bra, vilket är att förvänta med tanke på vem författaren är... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts