Nyhet Posted November 13, 2011 Report Share Posted November 13, 2011 Gul Dukat från Deep Space Nine är den bästa skurken i Star Trek, menar Chris Swanson vid Whatculture.com. Swanson listar de tio bästa och Dukat placerar han före Khan och Q. Hela listan kan du se här. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted November 13, 2011 Report Share Posted November 13, 2011 Ja han hade inte många rätt må jag säga. Har han ens sett alla avnitten från respektive serie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted November 13, 2011 Report Share Posted November 13, 2011 (edited) Vad menar du? Det var standardskurkar på den listan. Inga större överraskningar. Edited November 13, 2011 by Aike Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted November 13, 2011 Report Share Posted November 13, 2011 Det här är ett ämne jag tog upp i den här tråden: Tidningen Star Trek gjorde en 10-i-topp lista över bästa skurkarna som såg ut så här: 10 John Frederick Paxton (ENT) - Peter Weller 9 Kang (TOS, DS9, VOY) - Michael Ansara 8 Shinzon (STX) - Tom Hardy 7 Nero (STXI) - Eric Bana 6 Winn Adami (DS9) - Louise Fletcher 5 General Chang (STVI) - Christoffer Plummer 4 Q (TNG, DS9, VOY) - John DeLancie 3 Borg Queen (STVIII, VOY) - Alice Kriege, Susanna Thompson 2 Skrain Dukat (DS9) - Marc Alaimo 1 KHAN!!! Noonien Singh (TOS, STII) - Ricardo Montalban Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted November 13, 2011 Report Share Posted November 13, 2011 Vad menar du? Det var standardskurkar på den listan. Inga större överraskningar. Jag menade att jag undrade om han hade sett alla star trek.avsnitt som finns från dom olika star trek-serierna och därigenom kunnat göra ett grundat val av bästa skurken från star trek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 Jag vet inte om jag skulle kategorisera Q som en skurk, visst han beter sig som ett svin ibland och är en god antagonist, men skurk i dess tradionella betäckning? Njae, inte om du frågar mig. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted November 15, 2011 Report Share Posted November 15, 2011 Att Dukat är bästa skurken är helt klart rätt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts